  • 231. Data: 2014-01-20 00:00:39
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Znaczy tylko mi się wydawało, że rozumiesz...

    Nie przejmuj się, nie pierwszy i nie ostatni raz coś ci się wydawało.
    Przykładowo, piszac tego posta wydawało ci się że masz coś mądrego do
    napisania.
    Wydawało ci się. Wyszły ci tylko głupio mądre docinki.

    Żegnam.

  • 232. Data: 2014-01-20 00:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Nie bierz tego jako uwagi do "na prawde", pytam calkiem serio bo juz
    > wiele razy to slyszalem, czemu slisgo a nie slisko? ;-)

    Nie mam zielonego pojęcia :)
    Mam nadzieje, że to tylko literówka i że nie robię tego nagminnie.

  • 233. Data: 2014-01-20 08:00:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-20 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Nie przejmuj się, nie pierwszy i nie ostatni raz coś ci się wydawało.

    Nie, wtedy mi się wydawało, a teraz już jestem pewien, że świat widzisz
    binarnie, a wyciąganie nieuzasadnionych wniosków jest twoją mocną
    stroną.

    > Przykładowo, piszac tego posta wydawało ci się że masz coś mądrego do
    > napisania.

    Ja za twoje imaginacje nie odpowiadam, a jak czegoś nie zrozumiałeś
    to chętnie wytłumaczę.

    > Wydawało ci się. Wyszły ci tylko głupio mądre docinki.

    Idź pogadaj sobie z Konkolewskim, na którego się powoływałeś.

    > Żegnam.

    Czekam na linka :)

  • 234. Data: 2014-01-20 08:24:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 11:48, AZ pisze:
    > On 2014-01-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > Dokladnie, a jeszcze trudniej zeby mialo to robic kilkanascie razy
    > na sekunde. Kolo swoje wazy i swoja bezwladnosc ma.

    Kiedyś już była tutaj dyskusja na ten temat (nie pierwsza, nie
    ostatnia), były linki do wykresów działania systemu, opisów
    algorytmów itd. Jak widać nie ma to sensu skoro wielu (wtedy
    obecnych) nadal będzie powtarzała to samo - znaczy albo nie
    przeczytali, nie zrozumieli, bądź mało ich interesują fakty
    - zupełnie jak u Macierewicza ;)

    > Przetestowalem sobie
    > kiedys ABS w motocyklu BMW w ktorym OIDP powyzej 6 km/h hamowanie bylo
    > "by wire", w sensie ze klamka hamulca nie podnosilo sie cisnienia
    > w ukladzie hamulcowym tylko robil to komputer. Po wcisnieciu klamki
    > do oporu motocykl po prostu hamowal ale o zadnych uslizgach nie bylo
    > mowy.

    Te wynalazki w motocyklach to w ogóle bajka :)

  • 235. Data: 2014-01-20 08:29:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:02, J.F. pisze:

    > Takie lekkie to znow nie - chyba ze sie lodu spodziewasz.

    A o czym była mowa?

    > Ale co kilkanascie sekund ?

    Nie wiem - to nie mój pomysł.

    > Gazowac na lodzie ? Przy RWD nie radze, no chyba ze wierzymy w swoje
    > ESP :-)

    Jak nie umiesz to nie próbuj.

    > Normalnie jezdza,

    Tak, to co napisałem to normalność.

    > tylko niektorzy sie wloka :-)

    Jak napisałem - jeżdżą jak potrafią.

    > Na takiego "hamownika" to jeszcze nie trafilem, a moze nie zwrocilem
    > uwagi.

    Nie wiem jakiego, ponieważ tutaj opowieści różne krążą, a wnioski
    to wiesz - mógł mieć zwyczajnie zepsuty czujnik stopu.

  • 236. Data: 2014-01-20 08:30:17
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:27, AZ pisze:

    > A jakie to super hiper czynnosci serwisowe trzeba wykonywac zeby to ABS
    > dzialal?

    Też mnie to zastanawia :)

  • 237. Data: 2014-01-20 08:31:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:35, RadoslawF pisze:

    > Bo stare mechanizmy są teoretycznie bardziej awaryjne od nowych.

    LOL - proponuję zapoznać się z praktyką, a nie wierzyć w opowieści
    marketoidów.

  • 238. Data: 2014-01-20 10:26:55
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-18 11:33, MarcinJM pisze:

    > To styl jazdy zwany popularnie "na perkusiste"

    Dobre :)

    --
    pozdro

  • 239. Data: 2014-01-20 10:36:07
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-18 21:57, RadoslawF pisze:

    > Hamuje na prostej drodze, jedziemy generalnie w kolumnie, ma
    > z dziesięć metrów luzu do poprzednika i porusza się skokami,
    > zwalnia (bo zahamował) i przyśpiesza. To typowy objaw nie
    > opanowania samochodu. Podobnie jak cześć kierowców do bezkolizyjnego
    > skrętu w prawo zamiast zwolnić do odpowiedniej prędkości i
    > skręcić, zwalnia prawie do zatrzymania, redukuje bieg i dopiero
    > rusza skręcając.

    Co do skręcania w prawo, bardzo popularna jest metoda skręcania po dużym łuku.
    Najczęściej stosowana na węższych drogach. Sternik pojazdu musi przed skrętem
    koniecznie wjechać na lewy pas, żeby manewr skrętu nie był zbyt ostry.
    Pewnie chodzi o bezpieczeństwo.

    --
    pozdro

  • 240. Data: 2014-01-20 10:42:53
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-18 21:14, Pawel O'Pajak pisze:

    >Tak samo dziwaczne zachowanie polega na opisywanym tu kiedys podjezdzaniu do przodu
    samochodu, za ktorym sie zatrzymales np. na swiatlach.

    Potwierdzam. Nadal jest to stosowane. Ciekawa zagadka socjologiczna.

    --
    pozdro