eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 261

  • 201. Data: 2014-01-19 15:13:51
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 15:48:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale ... ABS obowiazkowy w EU od 2004

    W nowych konstrukcyjnie samochodach. Rodzice mają samochód z 2005 roku
    bez ABS.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 202. Data: 2014-01-19 15:20:58
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>


    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    >>>
    >>>> Teza że ABS nie dopusza do blokowania kół jest fałszywa skoro ABS
    >>>> włącza
    >>>> się dopiero w momencie wykrycia właśnie zablokowania ich
    >>>
    >>> Wątpię, żeby współczesny ABS tak działał, raczej bada różnice prędkości
    >>> między kołami.
    >>
    >> Przecież wszystkie koła kręcą się z tą samą prędkością.
    >
    > Zbyt daleko idące uproszczenie. Tak to jest jak jedziesz po prostym i nie
    > hamujesz, nie przyspieszasz nie skręcasz, nie ślizgasz się - czyli w
    > warunkach w jakich ABS nie pracuje;)

    Kiedy właśnie o tej sytuacji mowa :-)

    Jedziesz prostą drogą, nie hamujesz, nie skręcasz, nie ślizgasz się.

    Naciskasz hamulec i ... koła równo zwalniają chyba, że .... któreś wpada w
    poślizg to .. nie blokuje się tylko wolniej kręci ?


  • 203. Data: 2014-01-19 15:30:29
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 19 Jan 2014 13:05:09 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Nieprawda, koła zablokują się, gdy silnik się zatrzyma, auto nie musi się
    > w tym celu zatrzymywać.

    Fakt, jak leci w powietrzu to się zatrzymają. Jak jedzie po nawierzchni
    o niezerowej przyczepności to nie bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 204. Data: 2014-01-19 15:33:31
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: tá´Ź

    AZ wrote:

    > Silnik ma zgasnac zeby zablokowac kola? Ja nie chce blokowac kol
    > silnikiem (...)

    To go nie gaś. Proste. :-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 205. Data: 2014-01-19 15:42:07
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 Jan 2014 11:23:28 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > masti wrote:
    >
    >> naprawdę? wskaż mi to obrażanie. z datą i godziną
    >
    > Nie mam zamiaru powtórnie przekopywać się przez Twoje niekulturalne
    > posty.

    czyli tylko tak sobie rzucasz oszczerstwa, zeby usprawiedliwić swoje
    chamstwo



    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 206. Data: 2014-01-19 15:42:45
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 Jan 2014 11:24:50 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > masti wrote:
    >
    >> czyli według Ciebie silnik nieskończenie szybko wkręcający się na
    >> obroty ma największą siłę hamowania? Brawo.
    >
    > Dokształć się, z litości podam Ci nawet pierwszy z brzegu link: http://
    > en.wikipedia.org/wiki/Flywheel


    i wskaż tam wsparcie dla Twojego warunku braku bezwładności.



    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 207. Data: 2014-01-19 16:00:18
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Sunday, January 19, 2014, 2:56:33 PM, you wrote:

    >> Mi się trochę trudniej zatrzymać na jezdni i szukać strasznika niż
    >> pedalarzowi na ścieżce.
    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ze jestes w stanie znalezc straznika/policjanta
    > w poblizu :-)

    Zwróć uwagę, że zgłoszenie policjantowi/strasznikowi podałem jako
    ostatnią opcję. I - tak - w Opolu patrole w mieście spotyka się dość
    często.
    Piesi na tym moście dostają dość często reprymendy od
    policji/straszników: http://goo.gl/maps/HjtKY

    >> A pedalarzowi, który jedzie jezdnią przy ścieżce obok utrudniam życie
    >> najbardziej, jak to jest możliwe.
    > Zawsze czy tylko w przypadku gdy on Ci utrudnia spokojne go wyprzedzenie?

    Zazwyczaj ścieżki obok jezdni są tam, gdzie trudno się wyprzedza
    pedalarza. W Opolu na przykład namolnie pedalarze jeżdżą jezdnią na
    dwóch bardzo wąskich mostach:
    http://goo.gl/maps/JqbbS
    http://goo.gl/maps/vxNbp
    Szczególnie na pierwszym pedalarz jest nie do wyprzedzenia.

    > Nigdy nie zlamales zadnego przepisu? Moze zacznij tez utrudniac tym co
    > przekraczaja predkosc? Badz konsekwentny.

    Ale dlaczego mam utrudniać tym, co przekraczają prędkość? Oni mi nie
    utrudniają ruchu. Wyprzedził, pojechał i tyle. Natomiast jak mi się
    jakiś idiota wlecze 30/50 i utrudnia mi jazdę, to zgłaszam.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 208. Data: 2014-01-19 16:02:51
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-19 15:20, NetiaAbonent wrote:

    >>> Przecież wszystkie koła kręcą się z tą samą prędkością.
    >>
    >> Zbyt daleko idące uproszczenie. Tak to jest jak jedziesz po prostym i
    >> nie hamujesz, nie przyspieszasz nie skręcasz, nie ślizgasz się - czyli
    >> w warunkach w jakich ABS nie pracuje;)
    >
    > Kiedy właśnie o tej sytuacji mowa :-)
    >
    > Jedziesz prostą drogą, nie hamujesz, nie skręcasz, nie ślizgasz się.
    >
    > Naciskasz hamulec i ... koła równo zwalniają chyba, że .... któreś wpada
    > w poślizg to .. nie blokuje się tylko wolniej kręci ?

    No i wtedy napewno to jedno w poślizgu kręci się inaczej niż pozostałe.
    Czy blokuje - przeważa opinia, że nie (mi też się tak wydaje).

    Shrek.


  • 209. Data: 2014-01-19 16:03:06
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, January 19, 2014, 2:58:20 PM, you wrote:

    [...]

    >> A pedalarzowi, który jedzie jezdnią przy ścieżce obok utrudniam życie
    >> najbardziej, jak to jest możliwe.
    > Aleś ty zajebisty jesteś. Taki menski (nie poprawić);)
    > Ja tam staram się nie utrudniać życia nikomu - niezależnie od ilości
    > kółek moich czy "oponenta".

    Jak Kuba Bogu tak Bóg Fidelowi :P

    Jak pedalarz mi utrudni ruch, to ja utrudnię ruch jemu. I wtedy
    zazwyczaj okazuje się, że dowolnej wysokości krawężnik nie stanowi
    przeszkody.

    > Ciota ze mnie.

    Ty to napisałeś...

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 210. Data: 2014-01-19 16:07:59
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Sunday, January 19, 2014, 3:03:58 PM, you wrote:

    >> Bo nie ma - zazwyczaj inne siły przeszkadzają. Mniej więcej raz na dwa
    >> lata ktoś zjeżdża na pole ze ścieżki prowadzącej do mojego domu. I
    >> zapewniam, że nie robi tego celowo. Jest lekkie nachylenie boczne i
    >> zerwanie przyczepności obu kół napędzanych wiedzie na pole bez względu
    >> na skręcenie kierownicy.
    >> I potem muszę takich wyholowywać :(
    > Tak na szybko bo nic innego teraz mi do glowy nie przychodzi:
    > <http://www.youtube.com/watch?v=qSg1uVZNEK4&feature=
    youtu.be&t=2m>
    > To jest AWD i zobacz ile zostawia sladow. Czemu udalo mu sie skrecic? ;-)

    Twoim zdaniem:
    1. Tam jest ślisko.
    2. Samochód porusza się dokładnie tak, jak prowadzą koła przednie.

    Bo moim zdaniem to on ma na tyle przyczepności nawet w poślizgu, że
    jest w stanie panować nad pojazdem.

    A teraz, jako motocykliście zadam Ci proste pytanie - jak skręcasz
    mocno przy dużej prędkości, to w jakim położeniu masz kierownicę i
    przednie koło? W kierunku skrętu czy przeciwnie? I dlaczego?

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

strony : 1 ... 10 ... 20 . [ 21 ] . 22 ... 27


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: