eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Sat, 18 Jan 2014 15:38:05 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lbes99$7bp$1@dont-email.me>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
    <52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 18 Jan 2014 21:38:49 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="51798afdae29968ea9204518ff53c4c9"; logging-data="7545";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+1zychXjUuVbDbRzoFnTC9"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:fxZkA/QOLvYFxbRQnPAu5Gv6En8=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519935
    [ ukryj nagłówki ]

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl...
    > On 2014-01-18, t? <t?> wrote:
    >>> Jak maja zablokowac sie kola skoro sa pedzone silnikiem!
    >>
    >> W końcu się zablokują, jak silnik stanie. A wcześniej będą miały inną
    >> prędkość niż wynika z prędkości auta. ABS nie tyle zapobiega blokowaniu
    >> kół, co dostosowuje ich prędkość do prędkości auta i nie dopuszcza do
    >> poślizgu.
    >>
    > A czemu ma silnik stanac? Bo czegos tutaj nie rozumiem? Faktycznie ABS
    > nie zapobiega blokowaniu kol dlatego nazywa sie Anti-lock Braking System.
    >
    > Oczywiscie tu caly czas jest mowa o hamowaniu zdjeciem nogi z gazu i
    > ewentualna dalsza redukcja biegow a nie ostrym zbiciem na 2 bieg przy
    > 60 km/h i strzal ze sprzegla...

    Mam wrażenie że obydwaj nie macie doświadczeń z systemem ABS.
    Doprowadziliście kiedyś w swoich autach do zadziałania ABSu?
    Obserwowaliście może przednie koła w aucie w którym zadziałał ABS?

    Ten system działa cyklicznie, wykrywając już zaistniałe zablokowanie
    kół i wtedy odpuszcza siłę hamowania powodując obracanie się kół.
    Czyli koła się zatrzymują i kręcą, zatrzymują, kręcą i tak szybko, kilka
    (naście) razy na sekundę.

    Teza że ABS nie dopusza do blokowania kół jest fałszywa skoro ABS
    włącza się dopiero w momencie wykrycia właśnie zablokowania ich.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: