-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer04.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <583ca6d0$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<583d75f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<o1knor$lq1$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <o1knor$lq1$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
Date: Thu, 1 Dec 2016 16:00:17 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <58403b03$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.225.15
X-Trace: 1480604419 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.7.225.15:60688
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1952
X-Received-Body-CRC: 280176972
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2594016
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o1knor$lq1$...@m...internetia.pl...
Użytkownik "T."
>Więc te 7% to według niego wynik lobbowania firm oponiarskich, żeby
>zmieniać opony w tej temperaturze. W kocu nabijają sobie sprzedaż o
>100%.
>---
>Jak mogą nabijać ? Przecież kupno drugich podwaja żywotność
>pierwszych.
Tylko w teorii, w praktyce, to ci gumiarz powie "te juz mocno zuzyte,
nie warto zakladac", i kupisz nowe przed terminem.
Albo kupisz nowy komplet, bo to nowe uzywane auto, a sprzedajacy nie
przekazal.
>Zmiana opon jest kwestią dopasowania do warunków pory roku i
>zasadniczo nie wymaga dyskusji poza tym, że jest uciążliwa. Jak ktoś
>tylko do pracy jeździ to pewnie optymalniejsze są całosezonowe.
Ja tam Navigatory przetestowalem i w narciarskich warunkach.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.16 22:19 Cavallino
- 01.12.16 22:45 007
- 01.12.16 23:46 Przemyslaw P.
- 02.12.16 10:44 J.F.
- 02.12.16 10:48 J.F.
- 02.12.16 17:05 Przemyslaw P.
- 02.12.16 17:55 J.F.
- 02.12.16 18:20 Przemyslaw P.
- 04.12.16 23:37 j...@i...pl
- 04.12.16 23:42 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=