-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Twardość
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <59c028c2$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<59c11d21$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<59c132fb$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<59c136ef$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<59c14073$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<59c15413$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<59c16740$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<1elyndf242w4v.1gqfnopuf8lpx$.dlg@40tude.net>
<59c17653$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<59c25504$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
Date: Wed, 20 Sep 2017 18:42:14 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <59c25504$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 57
Message-ID: <59c29a64$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.107.223
X-Trace: 1505925732 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 79.186.107.223:60984
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1709679000
X-Received-Bytes: 3696
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39544
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-09-20 o 13:46, J.F. pisze:
> Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:59c17653$0$5156$6...@n...neostrada
.pl...
> W dniu 2017-09-19 o 21:32, J.F. pisze:
>> [...]
>>>> Tak, ale to jest rowek z dnem. I dno będzie wznosić się i opadać.
>>>> Trzeba
>>>> zrobić jeszcze jedno okrążenie.
>>
>>> Rozumiem ... ale te frezy z linku to przeciez maja lozysko na dole -
>>> jak tym rowek zrobic ?
>
>> One były użyte w części tematu związanego z twardością. Rowki
>> oczywiście innymi... ale nie do końca. Te frezy z łożyskiem chcę kupić
>> i odciąć mocowanie łożyska z tego powodu, że nie ma frezów z częścią
>> roboczą tak długą (50 mm) i średnicą roboczą (12,7) większa od uchwytu
>> (12). Przeważnie są równe i po ostrzeniu przy głębszych obróbkach
>> mocowanie trze o materiał.
>
> Az takie glebokie rowki robisz ?
> Moze nie bez powodu nie ma dluzszych - kwestia sztywnosci chocby .
Zgadza się. To tylko używam przy specjalnych pracach.
>
>>> Z obróbką na wylot nie mam problemu. Frez diamentowy ma taką geometrią,
>>> że od góry pcha materiał w dół a od dołu do góry.
>>> Tu widać:
>>> http://www.frezmar.pl/sklep/szkice/TJD-07.gif
>>> I ten rowek płytszy niż 9,5 będzie robił ostrzem wyrzucającym wiór do
>>> góry i może wyrywać.
>>
>>> Z wyrzucaniem wiorow nie ma problemow ? Moze musi byc do gory ?
>
>> To wyrzucanie do góry związane jest z pochyleniem ostrza. Jest tak jak
>> w normalnym wiertle, które wióry wali do góry i strzępi materiał od góry.
>
> Tylko ze we frezie:
> -moze wyrzucac wiory na bok, nie musi do gory.
Fizycznie gdzie te wióry leca nie ma znaczenia. Tak określa się
konstrukcję frezu. Te z prawą spiralą nazywa się pozytywy lub z wyrzutem
do góry.
Te z lewą to negatywy lub wyrzut wióra górą.
Wiadomo, że jak robisz rowek to zawsze idą górą. :-)
> -do transportu moze byc wewnetrza czesc spiralna, a ostrza moga byc
> inaczej pochylone :-)
W tych frezach nie zajmuja się konstruktorzy kierunkiem transportu wióra.
>
> Przeciez nie Ty jeden masz taki problem :-)
>
> J.
>
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.17 11:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A