  • Data: 2010-06-23 14:21:24
    Temat: Re: Turbina ?!
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvpv0s$dj6$1@news.onet.pl...

    > Załóżmy hipotetycznie, że padnie mi turbina i muszę przejechać 2 tys. km,
    > na przyśpieszeniu mi nie zależy, prędkość by się przydała tak przynajmniej
    > ze 120, co 200 km sprawdzam i ewentualnie dolewam olej.

    Jak masz zamiar ruszyć w taką trasę już z uszkodzoną turbiną to lepiej sobie
    daruj a jak pytasz czy dasz rade wrócić np z wakacji jak ci się uszkodzi w
    trasie to raczej tak. Tylko że jak komputer wyłapie przeładowanie to moze
    przejsc w tryb awaryjny a wtedy cięzko bedzie z tym 120km/h.Turbina raczej
    nie pada zerojedynkowo, najperw auto nie ma mocy, kopci i jak to olewasz i
    jeździsz dalej to dopiero moze byc poważnie. Poza tym słowo "padła turbina"
    ma szersze znaczenie. Mogą sie zaciąc łopatki, może lekko pluc olejem a może
    ci się wszystko rozlecieć w kawałki albo też puścic olej nagle w duzej
    ilości i wtedy silnik moze ci się rozkręcić jak w bolidzie F1 :)