  • Data: 2020-03-31 14:27:25
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-03-28 o 19:29, Konrad Anikiel pisze:
    >A tak BTW, czy mógłbyś mi doradzić jeszcze w jednej kwestii. Okazało
    >się że mój komin jest kompatybilny z aktualnie produkowanymi kotłami
    >kondensacyjnymi np. z Termetu.

    Tak swoja droga - to widzialem niedawno ciekawy przypadek w kamienicy.
    Mieszkancy maja swoje piecyki gazowe, chyba nie kondensacyjne,
    kominiarz gdzies przeoczyl korozje wkladu w kominie - calkiem wysoko
    zreszta, blisko dachu,
    i sciana komina zaczela sie kruszyc.

    >OK, ale z prozaicznych względów wolałbym eksploatować jeszcze przez
    >~10 lat aktualnie posiadany kocioł.

    >Co z części zamiennych wypadało by jeszcze mieć w zapasie - moja
    >lista:
    >- pompa obiegowa ( i to chyba z !!! )

    Hm, a nie nada sie kazda inna ?
    A nowsze powinny byc lepsze, tzn oszczedniejsze.

    Tylko pewnie cos by trzeba kombinowac z montazem, to moze i lepszy
    oryginal.

    >- zawór trójdrożny ( mam 2, ale wyeksploatowane, cieknące )
    >- membrana do zaworu trójdrożnego

    To sie nie znam, ale czy inny trojdrozny nie bedzie dzialal rownie
    dobrze ?

    J.