  • 11. Data: 2010-05-08 21:40:10
    Temat: Re: Tuleje poliuretanowe?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    news:gtdbu559r56pag3k5844d4u3rrh1sk6gps@4ax.com...
> [...]
    > stosowne, tak go wiecej nie musialem odwiedzac.
    > Pogadac z taksowkarzami ?
    > Zebysmy sie zrozumieli - normalne amory IMO dzialaja tak, ze auto
    > wychylone wraca do rownowagi bez bujniecia lub z jednym przegieciem w
    > druga strone, ale niewielkim.
    > Wychylic reka oczywiscie mozna, bo na to amory nie wplywaja,
    > bujac tez mozna - ale trzeba sie ciagle przykladac.
    > Jak sie kiwne lewo-prawo na fotelu to potem czuje jak na cale auto
    > drganie przechodzi.
    > Przebieg bez znaczenia - jesli nie sa kompletnie urwane, to

    Łączniki mam całe sprawne nawet zabardzo nie zużyte, rozbierałem całą prawa
    kolumnę bo niepokoiło mnie stukanie, sworzeń powiedzial papa, ale przy
    okazji sprawdziłem kilka innych ekspolatacyjnych elementów które wypadałoby
    już wymienić, i tak przeglądając allegro z ciekawości ile kosztuje zestaw
    naprawczy wahaczy natknąłem się na te wynalazki poliuretanowe.
    Ale widzę ze nie ma sensu.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 12. Data: 2010-05-08 21:59:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > No właśnie miał ktoś do czynienia?

    ja osiobiscie jescze nie,
    ale tylko jescze ;) bo będę miał jak założę - do mojego auta tuleje są tylko
    ted-gum firmy bodaj, natomiast są sprawdzone w bojach już tuleje firmy
    deuter z olkusza.

    sprawdzic trzeba czy do golfera mają.
    http://poliuretan.olkusz.pl/

    z tym że:
    Tuleja poliuretanowa drugiej tuleji poliuretanowej rowna nie jest;)
    można mieć różne twardości - od zamienników dla normalnyfch gum, po
    ekstremalnie utwadzone do aut sportowych.

    w firmie jaką wskazałem można się w tych tematach mocno dogadać. ogolnie,
    tuleje sprzedawane w wersji podstawowej to odpowiedniki dla normalnych
    tuleji - tzn dają lekkie utwardzenie, ale nie jest to extreme.
    i dobrze, bo to niema rozwalic jakiejs klasyczej budy.

    firma godna polecenia - znajomi brali u nich do roznych aut, dorabiali też
    na zamowienie, zarownodo aut tuningowanych jak i do klasyków.

    tak więc - sam jescze nic nie powiem, z wlasnych obserwacji, ale warto
    przemyślec - szczegolnie do aut nietypowych;), bo np. u mnie wyszło znacznie
    taniej niż normalne tuleje.

    mnie sie trafilo jescze inaczej, bo kupilem od goscia ktory kupil dla
    siebie, i sprzedał auto - - a tuleje mu zostaly.

    przy zakladaniu - bardzo istotne jest to by je dobrze posmarować, bo podobno
    czasem piszczą - firma dodaje do zestawu 2 woreczki smaru, ale dla spokoju
    można zasmarować większą ilością.
    z tym że to piszczenie u jednych wystepuje, a u innych nie i to czasem
    ludzie maja produkty z roznych firm.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 13. Data: 2010-05-08 22:06:00
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Złożenie tego do kupy akurat nie stanowi mi problemu. Ale skoro nie warta
    > skóra wyprawki, i istnieje ryzyko dodatkowych hałasów to chyba sobie
    > odpuszcze...

    tak jak pisalem - raczej o te drgania bm sie nie bal, bo znam osobiscie już
    3 osoby ktore na tym smigają i niema problemow. mowie, o tulejach o
    twardzosci zblizonej do klasycznego silentblocka.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 14. Data: 2010-05-09 12:37:40
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-05-08 16:46, Lewis pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości news:hs3mqj$6ij$1@news.onet.pl...
    >
    > Miałeś ten czerwony model?
    > Jak wrażenia z jazdy?
    > Poprawił się komfort?
    > Nie przenosi na karoserię jakichś dziwnych dźwięków?
    > Warto spróbować?
    >
    > Kiedyś kupiłem do Audi 80 B4 poduszkę silnika jakiś tani zamiennik to
    > był twardy i w kabinie czułem się jak w jakimś ciągniku, silnik benzyna
    > 2.0 ABT.

    Za dzisiejszą cenę można kupować.
    Ja tam żadnych różnic pomiędzy zwykłymi a tymi po zamontowaniu nie
    odczuwałem.
    Znaczy się odczułem teraz, ale to przez zamontowanie 15" z 195/55 ;)

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Ja płaciłem za zestaw 364zł ;)

  • 15. Data: 2010-05-10 10:40:34
    Od: "Radion" <n...@x...pl>

    > Tulejami tu nic nie zmienisz - zakres pracy tulei jest tak mały że nie
    > mają wpływu na to czy auto jest twarde, miękkie i czy się buja czy nie.

    No nie wiem... Ja zrobiłem tak jak w tym wątku:
    http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=207253&highli
    ght=audi i teraz
    samochód lepiej się prowadzi, jest sztywniejszy, nie buja w ciasnych szybko
    pokonywanych zakrętach, ale komfort jazdy się pogorszył... Jeżdzi się jak
    taczką prawie...Jak byłem ustawiać zbieżność po wymianie, to diagnosta
    powiedział że sworznie wahaczy dostają teraz bardziej po d... a tem mam
    jeszcze od nowości.

    pozdr.
    Radek