    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tuleje poliuretanowe?
    Date: Sat, 8 May 2010 21:40:10 +0200

    news:gtdbu559r56pag3k5844d4u3rrh1sk6gps@4ax.com...
    > On Sat, 8 May 2010 14:31:29 +0200, "Lewis"
    > Ja nie pomoge. Jak mi mechanik do sierry zalozyl cos, co on uznal za
    > stosowne, tak go wiecej nie musialem odwiedzac.
    > Pogadac z taksowkarzami ?
    > Zebysmy sie zrozumieli - normalne amory IMO dzialaja tak, ze auto
    > wychylone wraca do rownowagi bez bujniecia lub z jednym przegieciem w
    > druga strone, ale niewielkim.
    > Wychylic reka oczywiscie mozna, bo na to amory nie wplywaja,
    > bujac tez mozna - ale trzeba sie ciagle przykladac.
    > Jak sie kiwne lewo-prawo na fotelu to potem czuje jak na cale auto
    > drganie przechodzi.
> [...]

    Łączniki mam całe sprawne nawet zabardzo nie zużyte, rozbierałem całą prawa
    kolumnę bo niepokoiło mnie stukanie, sworzeń powiedzial papa, ale przy
    okazji sprawdziłem kilka innych ekspolatacyjnych elementów które wypadałoby
    już wymienić, i tak przeglądając allegro z ciekawości ile kosztuje zestaw
    naprawczy wahaczy natknąłem się na te wynalazki poliuretanowe.
    Ale widzę ze nie ma sensu.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]