  • 1. Data: 2010-05-08 14:40:05
    Temat: Dzisiejsze Legenty PRLu
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Tak sobie obejrzalem dzisiejszy odcinek z tymi zachowanymi samochodami.

    Alez milo popatrzec ze sa tacy fascynaci u nas :)

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-05-08 15:20:44
    Temat: Re: Dzisiejsze Legenty PRLu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak sobie obejrzalem dzisiejszy odcinek z tymi zachowanymi samochodami.
    >
    > Alez milo popatrzec ze sa tacy fascynaci u nas :)

    Miło to by było samemu taki egzemplarz trafić.

  • 3. Data: 2010-05-08 15:54:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hs3m36$4gq$1@news.onet.pl...

    > Miło to by było samemu taki egzemplarz trafić.

    A co tam takiego było?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-05-08 18:16:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hs3qia$uop$1@news.dialog.net.pl...

    > A co tam takiego było?
    >

    > --

    Np maly fiat na licencji z przebiegiem 400km. Ogolnie odcinek zaczal
    jakas serie o ludziach ktorzy zbieraja samochody w "tzw stanie salonowym"

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-05-08 22:10:14
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 May 2010 14:40:05 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Tak sobie obejrzalem dzisiejszy odcinek z tymi zachowanymi samochodami.
    >
    > Alez milo popatrzec ze sa tacy fascynaci u nas :)
    >
    > PZDr
    > Adam

    Czerwony maluch niesamowity!
    Imo najfajnieszy program w TvnTurbo. Widać, że prowadzący zafascynowany
    tematem i motoryzacją, podobnie jak posiadacze legend oczywiście. Super.
    Sam zawsze chciałem mieć jakąś legendę, ale ani nie mam gdzie trzymać,
    ani kasy, a i czasu aż tyle nie ma, ale jak się bardzo chce to się
    znajdzie namiastkę i odbudowuję motorower z 1976r :-) Romet z serii
    limitowanej :-D. Przejazd na takim dwusuwie jest iście mistyczny. :-)
    Nawet papiery do niego mam. :-)

  • 6. Data: 2010-05-08 22:39:53
    Temat: Re: Dzisiejsze Legendy PRLu
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-05-08 15:20, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hs3m36$4gq$1@news.onet.pl...

    > Miło to by było samemu taki egzemplarz trafić.

    W sensie że czołowo?

    PS. Poprawiam temat, bo jak to będzie na PRHNie wyglądało :)

    --
    Jacek Midura

  • 7. Data: 2010-05-08 23:11:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znajdzie namiastkę i odbudowuję motorower z 1976r :-) Romet z serii
    > limitowanej :-D. Przejazd na takim dwusuwie jest iście mistyczny. :-)

    Dokladnie, niestety trzeba miec albo sporo kasy, albo czasu i miejsca na
    zabawe. Ja mialem przez chwile Audi 100 C2 takie R5 ale dalem sobie spokoj.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-05-08 23:52:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Jacek Midura pisze:

    > PS. Poprawiam temat, bo jak to będzie na PRHNie wyglądało :)

    Optymista. ;)

  • 9. Data: 2010-05-09 00:30:49
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > znajdzie namiastkę i odbudowuję motorower z 1976r :-) Romet z serii
    > limitowanej :-D. Przejazd na takim dwusuwie jest iście mistyczny. :-)

    Komar Sport z poziomym bakiem ?

    Motocykle "qltowe" też można trafić
    z jakichś starych zapasów GS-ów,
    ale oczywiście już z II ręki
    i cena wynosi wtedy np. 8 kPLN

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-05-09 01:21:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hs3qia$uop$1@news.dialog.net.pl...

    > A co tam takiego było?

    Maluch z roku 1976 z przebiegiem 392 km.
    Wszystko oryginalne, nawet wycieraczki jak z fabryki.