  • 1. Data: 2010-05-08 12:00:07
    Temat: [Waw] Honda HR-V - kto da obejrzeć?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Drodzy!

    Ja z prośbą :-)

    Kto z Warszawy ma Honde HR-V?
    Strasznie podoba mi się ten samochod, w sumie często bywa na ulicach,
    ale nikt ze znajomych go nie ma, a na parkingu przed praca tez nikogo
    nie namierzylem.

    Nie dal by sie nia ktos z Was kawaleczek przejechac? Obejrzec? Pogadac?

    Zapewniam 4-pak jasnego jako rekompensate za ew. straty moralne ;-)

    Ps. Najlepiej w okolicach Wawra/Goclawia, ale podjade wszedzie - byleby
    w Wawie.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-05-08 12:54:55
    Temat: Re: [Waw] Honda HR-V - kto da obejrzeć?
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > Kto z Warszawy ma Honde HR-V?

    mam F-RV ale też Honde jeśli się zdecydujesz

    jk

  • 3. Data: 2010-05-08 19:07:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 May 2010 12:54:55 +0200, "Janina Kolina"
    <k...@y...com> wrote:

    >mam F-RV ale też Honde jeśli się zdecydujesz

    Czego Ty nie masz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-05-08 21:02:30
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Ja z prośbą :-)
    > Kto z Warszawy ma Honde HR-V?
    > Nie dal by sie nia ktos z Was kawaleczek przejechac? Obejrzec? Pogadac?

    nie wierzę że nie ma w żadnym komisie w okolicy
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-05-08 21:06:18
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > nie wierzę że nie ma w żadnym komisie w okolicy

    Ja tez nie wierzylem, ale nie znalazlem :-/

    Pozatym wolalbym porozmawiac z wlascicielem/wlascicielka takiej Hondy bo
    ani komisiarz nie da sie przejechac bez zdecydowanej checi kupna, ani
    prawdy nie powie jak sie tym samochodem jezdzi.

    Ale jesli tu nikogo nie znajde - poszukam na forum Hondy.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2010-05-08 21:24:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-08 19:07, jerzu wrote:

    > Czego Ty nie masz?

    Pewnie ze dwoch modeli maszyn z pl.rec.lotnictwo ;)

    --

    memento lorem ipsum