  • 1. Data: 2010-05-08 12:28:29
    Temat: Tego jeszcze nie mialem
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Wczoraj trasa poznan Gizycko, wyjazd ok 17 z Poznania.
    Na 450km _piec_ wyjsc na moje czolo zakonczone gwaltownym hamowaniem
    (wlasciwie 100% drogi bez pobocza, nawet nie bylo gdzie zmykac tylko
    hampel w podloge na mokrej, wykoleinowanej "szosie" i modlitwa).
    Pogoda? Piatek? Faza ksiazyca? Czy tych ludzi juz naprawde j***e?

    Az wyszedlem sprawdzic po drugim zdarzeniu, czy mam oswietlenie w
    porzadku, ze ludzie maja problemy z ocena odleglosci. :/

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-05-08 12:32:58
    Temat: Re: Tego jeszcze nie mialem
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-05-2010 12:28, MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Az wyszedlem sprawdzic po drugim zdarzeniu, czy mam oswietlenie w
    > porzadku, ze ludzie maja problemy z ocena odleglosci. :/

    Dlatego cieszymy się, że możesz jeszcze pisać. Współczuję ciężkich
    przeżyć. Szerokości! :@

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-05-08 12:33:36
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    oj stary coś w tym jest. Ja wczoraj miałem dwie sytuacje jak jechałem
    z Krakowa do Katowic. Praktycznie przez 1/3 trasy zaraz za Krakowem w
    kierunku Katowic była taka mgła, że myślałem, że się zleję. Też zero
    poboczy i piesi.

  • 4. Data: 2010-05-08 12:51:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    MarcinJM wrote:

    > Az wyszedlem sprawdzic po drugim zdarzeniu, czy mam oswietlenie w
    > porzadku, ze ludzie maja problemy z ocena odleglosci. :/

    A miśki nadal siedzą w krzakach i suszą na debilnych ograniczeniach
    zamiast pojeździć trochę po drogach wyłapać debili, co nie potrafią
    wyprzedzać.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-05-08 13:33:47
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Na 450km _piec_ wyjsc na moje czolo zakonczone gwaltownym hamowaniem

    Na 850 km (sympatyczne 9 godz) - _zero_ sytuacji. Szkopuł tkwi w
    autostradach: dopoki ich nie bedzie - bedą sytuacje.

  • 6. Data: 2010-05-08 14:12:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 8 May 2010 12:51:05 +0200, to wrote:

    >A miśki nadal siedzą w krzakach i suszą na debilnych ograniczeniach
    >zamiast pojeździć trochę po drogach wyłapać debili, co nie potrafią
    >wyprzedzać.

    Jakby dawali wiecej mandatow za przekroczenie predkosci, w tym 90 na
    drodze, to malo kto by wyprzedzal :-P

    J.

  • 7. Data: 2010-05-08 14:13:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 May 2010 12:33:47 +0100, Hants wrote:

    >Na 850 km (sympatyczne 9 godz) - _zero_ sytuacji. Szkopuł tkwi w
    >autostradach: dopoki ich nie bedzie - bedą sytuacje.

    Ale nawet Marcin zauwaza ze to jest cos nienormalnego.
    Mnie tez dawno nikt nie wyjechal na czolowke drastycznie.

    J.

  • 8. Data: 2010-05-08 14:19:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-08 14:12, J.F. wrote:

    > Jakby dawali wiecej mandatow za przekroczenie predkosci, w tym 90 na
    > drodze, to malo kto by wyprzedzal :-P

    Skad, kapelutki palajac strachem przed kazdym krzakiem zaczelyby
    jezdzic 60 i bylyby wyscigi slimakow..

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2010-05-10 13:53:03
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 maj (sobota), gdy o godzinie 12:51 *to* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > A miśki nadal siedzą w krzakach i suszą na debilnych ograniczeniach
    > zamiast pojeździć trochę po drogach wyłapać debili, co nie potrafią
    > wyprzedzać.

    a jak już wyjadą w swych nieoznakowanych autach "to" sypią się wątki o
    "niebezpiecznych" miśkach.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-10 13:51:36

  • 10. Data: 2010-05-10 15:09:05
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Az wyszedlem sprawdzic po drugim zdarzeniu, czy mam oswietlenie w
    > porzadku, ze ludzie maja problemy z ocena odleglosci. :/

    A ja wręcz przeciwnie zauważyłem znaczną poprawę kultury jazdy.
    Może szkopuł tkwi w tym że jeżdżę głównie po śląsku, a tu jest kilka
    szerszych ulic.
    Ktoś ostatnio nawet poruszył wątek, jak to się zdziwił, że na śląsku się
    jeździ przepisowo, no prawie przepisowo;)