  • Data: 2012-11-02 18:12:43
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-01, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Zazwyczaj szukam albumów w plikach bezstratnych, ale że w telefonie mam
    > ograniczoną pamięć, to tylko ulubiony album i kilka utworów mam
    > bezstratnych, a resztę konwertuję właśnie do mp3 320kbps.

    Pomijając już kwestię nielegalnego (nie mam siły na takie dyskusje), to
    FLAC sobie możesz spokojnie darować, bo to jest po prostu lipa. Fajnie
    być nerdem (też kiedyś ripowałem do FLAC), ale jeśli nie jesteś
    niezwykle wyczulonym właścicielem głośników za 1000 zł sztuka (lub
    słuchawek za połowę tej kwoty), to różnicy nie usłyszysz. No ale
    przynajmniej nerdowy FLAC nie pogarsza jakości dźwięku (w
    przeciwieństwie do np. pozłacanych końcówek kabli itp :]).

    pozdrawiam,
    PK