  • Data: 2012-11-02 19:10:17
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 18:12, PK pisze:
    > Pomijając już kwestię nielegalnego (nie mam siły na takie dyskusje), to
    > FLAC sobie możesz spokojnie darować, bo to jest po prostu lipa.

    Rzucisz jakimś źródłem?
    A odnośnie nielegalności: póki co, jestem studentem, który nie ma czasu,
    żeby jeszcze pracować (pomijam dorabianie dzięki małym zleceniom). Ale
    jak będzie mnie stać, to np. takiego Totala Commandera kupię sobie
    licencję, a i za muzykę, która NAPRAWDĘ mi się spodoba, będę skłonny
    zapłacić. Choć wiesz jak to jest w Polsce, jakie są zarobki, a taki Hans
    Zimmer raczej ma co do garnka włożyć i IMHO tacy twórcy powinni zakładać
    fundacje charytatywne, żeby można przelać na ich konto choćby dolara, a
    muzykę ściągnąć sobie za darmo/nielegalnie.

    --