  • Data: 2012-11-02 19:47:34
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-02, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Ale na tym odłączanym masz duplikaty? Bo ponoć lepiej mieć jednak
    > podłączony, by w razie czego szybko zareagować, choć nie przychodzi mi

    To chyba "podobno" z takich źródłem jak z tą wielką korzyścią z FLACa.:D

    > na myśl zagrożenie dla odłączonego leżącego w szafie (z wyjątkiem
    > zalania/pożaru bądź jeszcze mniej prawdopodobnego włamania z kradzieżą).

    I co Ci da ta możliwość zareagowania, jak po instalacji pójdzie kilka
    tysięcy voltów? :)

    Poza tym tu chodzi o prawdopodobieństwo, a nie pesymistyczne warianty.
    Backup na ten zewnętrzny dysk robię co tydzień. Prawdopodobieństwo, że
    w ciągu tygodnia padną mi 2 prawie niezależne dyski jest tak małe, że
    zapewne zdarzeniem statystycznie istotnym jest EMP z bomby nuklearnej
    wypuszczonej w trakcie Trzeciej WŚ.
    Do tego dochodzi drugi dysk w obudowie (ale tu jest już spora
    zależność).

    pozdrawiam,
    PK