  • Data: 2012-11-02 18:19:47
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-01, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > Nie chodzi o jakis "zakaz".
    > Gość kupuje sobie dyskietkę o 1000-letniej trwałości (o tym
    > mowa), to po co ma ją kopiować?
    > ;)
    > Jeśli mowa o kopiowaniu, to w sumie wystarczy kopiować wraz
    > ze zmianą dostępnych nośników. Jak na razie zmieniają się
    > dostatecznie często :]

    Przede wszystkim doszliśmy już do takich czasów (tanie HDD, tania
    a nawet darmowa "chmura"), że backup na płytach CD trochę traci sens.
    Ja ważne duże pliki (jakieś wyniki symulacji, RAWy z lustrzanki)
    trzymam na 3 dyskach (jeden odłączony). Bezpieczniejsza jest tylko
    chmura, a tam trzymam wszystkie ważne "małe" pliki (w tej chwili 6GB).

    A płyty? W ostatnim roku nagrałem tylko 4 sztuki. 3 Windowsy i Linuxa.
    Mam w domu jeszcze z 50 płyt CD i kilkanaście DVD (kupiłem kiedyś
    wypasione - jakto nerd :)). Pewnie będą leżeć do końca życia (mojego
    lub ich).

    pozdrawiam,
    PK