  • Data: 2012-11-02 20:03:35
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 19:56, Dariusz Laskowski pisze:
    > A nie jest przypadkiem tak, że patrzenie w menedżerze plików
    > na zbiory z seksonwym rozszerzeniem *.flac jest po prostu
    > bardzo przyjemne? To supermiłe (godne sybaryty) uczucie,
    > że zrobiłem wszystko co mogłem żeby było idealnie?:-)

    Ale *.flac nie jest jedynym bezstratnym formatem. Jest też np. *.ogg,
    który daje do 500 kbps. Na słabym sprzęcie różnicy na pewno nie usłyszę,
    ale na tym, który posiadam, między jakością CD-Audio a mp3 320kbps ją
    słyszę, choć znowu zaznaczę, że nie w przypadku jakiegoś electro disco,
    gdzie wysokich tonów próżno się dosłuchiwać...

    --