-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Poldek <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 14:26:21 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <l6l1g1$8dj$1@node1.news.atman.pl>
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl> <l6l124$okh$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 5.174.119.177
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1385040199 8627 5.174.119.177 (21 Nov 2013 13:23:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Nov 2013 13:23:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
SeaMonkey/2.22
In-Reply-To: <l6l124$okh$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511733
[ ukryj nagłówki ]WOJO wrote:
>> Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską
>> a węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto
>> na szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
>> Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
>> metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>
>> Mój apel polega na tym, żeby:
>> a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
>> ekspresowej,
>> b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
>> W tej chwili nie pamiętam, ale wydaje mi się że dla drogi z prędkością
>> dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi
>> 300 metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
>
> Jasne.
> Niech zapierdala pod Warszawę ustawić ten trójkąt.
A niech.
>> P.S. Ponieważ sprawa została zgłoszona na numer alarmowy i tamci
>> powiadomili Policję, to obawiam się, że kierowca tego auta otrzymał
>> spory mandat i oprócz tego jego auto zostało odholowane, co też nieźle
>> kosztuje. Mam nadzieję, że nikt nie zrobił sobie krzywdy.
>
> I doucz się przepisów ormowcu.
Chętnie przyjmę bezpłatną naukę od Ciebie Maestro.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 14:43 tck
- 21.11.13 18:37 Cavallino
- 21.11.13 20:00 Budzik
- 21.11.13 22:18 Cavallino
- 21.11.13 22:43 Cavallino
- 21.11.13 22:49 J.F
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=