  • Data: 2012-01-28 19:49:11
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Trabant to nie jest dobry przykład odporności. Gdzieś widziałem serię
    > zdjęć świni (takiej kwik, kwik) objadającej ten właśnie samochód. Po
    > prostu zaczęła odrywać i zjadać od przodu, zjadła poszycie drzwi i
    > skończyła na tylnym błotniku. Zostawiła cały bok obżarty do metalowego
    > szkieletu. Ot taki wafelek dla konsereów.

    Świnia to mądre zwierze, byle czego nie zje. Ta musiała byc jakaś
    psychiczna, albo wygłodniała. Ale jakieś gryzonie, to owszem, mogą
    trabanta powoli sobie podjadać. W niektórych rejonach duże szkody
    wśród samochodów wyrządzają kuny i tchórze (to drapierzniki, nie
    gryzonie). Upodobały sobie ogryzanie przewodów, szczególnie wysokiego
    napięcia. Potrafią w ten sposób unieruchomić samochód. Plastikowym
    wężykiem też nie pogardzą.

    --
    Jarek