  • Data: 2012-01-25 20:30:29
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno napisałem tak:

    > Ja jakiś czas temu kupiłem takie MP3/FM i nie narzekam.

    Chyba w złą godzine to napisałem. Właśnie się zorientowałem, że mi tego
    sprzęta buchnęli z samochodu. Wczoraj późnym wieczorem w centrum Warszawy.
    Samochód zostawiony na godzinę na ulicy. Ale nie piszę tylko po to, aby
    się żalić. Złodziej nie wybił szyby, niczego nie zdemolował. Tylko otworzył
    drzwi, a następnie je zamknął. Otworzył nie kluczem czy wytrychem, tylko
    elekteonicznie (znaczy się pilotem). Gdyby było inaczej, to by zadziałał
    alarm, już wczoraj bym coś podejrzewał. A wczoraj po ciemku zwróciłem
    uwagę tylko na to, że choinka zapachowa, wisząca wcześniej na tym
    odtwarzaczu, leży na podłodze. I nie próbowałem jej w ciemnościach powiesić
    na miejscu, tylko odłożyłem do schowka. To mi jednak daje stuprocentowa
    pewność co do czasu i miejsca dramatu.

    Centralny zamek fabryczny od Citroëna. I tu nie wiem co mysleć -- czy już
    jest tak, że każdy uliczny żulik dysponuje elektronicznym sprzętem do
    otwierania samochodów i używa go po to, by dziabnąć fant, który nawet
    stówy nie kosztował?

    Aha, to było rzut beretem od Uniwersytetu, konkretnie jakieś sto metrów
    od klubu Harenda -- to tak na wszelki wypadek, gdyby to mało mieć wpływ
    na okreslenie kompetencji żulików (a gdyby ktoś miał się obrazić za
    nazwanie go żulikiem, to oczywiście przepraszam).

    --
    Jarek