  • Data: 2012-01-26 19:09:29
    Temat: Re: Transmitery FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Aj tam dorabiasz teorię, po prostu w tym samochodzie nie było niczego
    > wiecej wartego, więc ukradł to, co było cokolwiek warte. Nawet samochód
    > nie był ... :-)

    Obaj Panowie mają rację. Postąpiłem za fachową radą i zajrzałem głębiej
    pod fotel. Okazało się, że to jednak pasażer trącił torbą tego diwajsa.

    Że nie było niczego wartościowo, to oczywiste. Kiedyś kilka ulic dalej
    wyłamano mi zamek. Złodziej zeżarł mi wtedy pół tabliczki czekolady.
    A ja, idąc na parking, już od dwóch godzin o niej myślałem, taki byłem
    głodny. Wściekły byłem na drania jak nie wiem co. Natomiast samochód
    jak mi ukradli, to z garażu przy domu.

    --
    Jarek