  • Data: 2012-03-16 11:04:42
    Temat: Re: Transceiver RS485 opto
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2012 08:10, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Ale tak, ja też niczego sensowniejszego nie widzę, chyba, że układy bez
    > wbudowanej przetwornicy (ADM2482 bodajże) plus przetwornica - może być w
    > pewnych układach korzystniejsze (zależy jak masz zasilanie ułożone).

    Zdecydowanie polecam rozwiązania AD bez IsoPower, chyba że masz w
    projekcie czterowarstwową PCB. Przetwornica izolowana w tych układach
    pracuje na częstotliwości kilkudziesięciu MHz, co rodzi poważne problemy
    z prowadzeniem zasilania i masy. Rozmawiałem o tym z inżynierem AD i
    mówił, że nie zna udanych (w sensie przejścia testów EMC) projektów z
    tymi układami na dwuwarstwowej płytce.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał