  • Data: 2014-12-03 13:18:07
    Temat: Re: Touran I vc Zafira B
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:0d3e3e52-b142-4b8b-94dc-59f85cc6cb3c@go
    oglegroups.com...

    > wygląda, mało schowków a to co jest to niefunkcjonalne, brak 12V w
    > bagażniku

    Miałem Zafirę B i miała trzy gniazda: koło lewarka, przy tylnej kanapie i
    właśnie w bagażniku (po prawej na dole).

    > ... plusy: Zafira w standardzie jest 7-mio miejscowa, Touran opcjonalnie a
    > czasami te 2 siedzenia się przydają,

    Byłem zaskoczony jak często. Myślałem, że będziemy z nich korzystać tylko
    raz dwa razy w miesiącu jadąc gdzieś z dziećmi i teściami, a okazało się że
    używamy ich niemal na co dzień - ot choćby do dojazdów na imprezy - zawsze
    to jeden kierowca potrzebny mniej.

    > Podsumowując Zafira to małżeństwo z rozsądku

    I to jest bardzo trafne podsumowanie. Dokładnie tak samo określałem swój
    zakup :-)

    Pozdrawiam
    Ergie