  • Data: 2010-01-08 23:44:54
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > Nie osmieszaj sie... argumentacja ze wszyscy uzywaja najlepszych rzeczy w
    > danej dziedzinie....

    Oczywiście, że używają najlepszych .. dla siebie. A ja zasadniczo nie
    używam, więc mogę sobie pisać o najlepszych w ogóle.

    > ...Ludzie uzywaja WM bo sa leniwi, glupi, nie potrafia podjac wlasciwej
    > decyzji lub tez sa uzaleznieni w swoim wyborze od czynnikow zewnetrznych.

    Więc właśnie jeśli miałbym polecić WM to wskazałbym, że umożliwia niczym nie
    skrępowany wybór telefonu bo WM w odróżnieniu od iPhoneOS wgrywany jest w
    naprawdę wielu różnych a nie tylko jednym.

    > Tylko jesli chcesz mierzyc "lepszosc systemu" iloscia sztuk to niestety WM
    > wypadl poza pierwsza piatke systemow mobilnych

    Nie chcę, Ty chcesz.