  • Data: 2010-01-13 09:25:49
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Jan 2010 08:31:59 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Ok, ale mieliśmy pisać o faktach, a fakt jest taki że oficjalnie od 3gs
    >są mms-y a nieoficjalnie to już w ogóle, praktycznie od premiery 3g, więc
    >problem jest rozmuchany.

    Nie jest rozdmuchany. Zapominasz że żeby było nieoficjalnie to trzeba
    złamać system a to jednak działania ciut "niestandartowe". Natomiast
    gdy wprowadzono usługę to nagle jako wielkie objawienie i z dnia na
    dzień zmianijąc podejście z tego że nikt tego nei potrezbuje na to że
    jest wręcz niezbędna.

    >Problem w tym że równie dobrze nie wiemy czy odbiorca ma skonfigurowane mms-y i
    >czy w ogóle ma telefon odbierający mms - tak samo jak emaile. Przy czym jak
    >mamy adres email odbiorcy to znaczy że on jednak tego maila ma, a po numerze
    >telefonu jakoś faktu posiadania mms nie stwierdzę.

    Jak nie ma to dostaje linka do obejrzenia ale to rozwiązanie awaryjne.
    Pomijając już to że od paru lat właściwie każdy telefon (w dystrybucji
    najczęstszej czyli od operatora) dostajesz skonfigurowany do SMS-ów i
    MMS-ów. Pod transmisję danych zwykle nie. Poza tym za odbiór MMS
    adresat nie płaci. Za transmisję danych do maila i owszem. I nie
    wybrażam sobie na ekranie np. Nokii 6300 slide mojej żony wpierw
    odbierania całej poczty, wyszukiwania konkretnego i podglądu obrazków
    w załączniku. Po prostu MMS jest w takich zastosowaniach zdecydowanie
    wygodniejszy.

    >Ale to głównie problem tych firm, nie będę wnikał w szczegóły, ale z
    >pozycjonowaniem we wyszukiwarkach takiego badziewia to jest kiepsko.

    Nie to nie jest problem tych firm. To jest problem tych którzy musza z
    takich stron czasami skorzytać. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach nie ma
    dla obługi flasha żadnego znaczenia.

    Zdrówko