  • Data: 2010-01-12 17:47:27
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.01.2010 Qtec <q...@o...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhkn06d.tpr.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Oto fakty:
    >
    > - bezuzyteczny bluetooth (tylko dla audio)
    Hmm, udostepniam przez bt internet z iP na netbooka, albo coś mój iP
    nie wie o tym ograniczeniu. Co do obex, to wolę wifi niż ssać jedno mp3
    kilka minut.

    > - brak adobe flash
    Prawda, reklamy na stronach nie działają

    > - brak mozliwosci wymiany baterii we wlasnym zakresie
    Jak w większości normalnych pda (palm V, ipaq, palm TT itd)

    > - niewydajna bateria wbudowana ( mi starczala na 1 dzien)
    Jak potrzeba to działał mi 3 dni, jak na możliwości - znośnie.
    Bawiłeś się okazjonalnie, więc eksploatowałeś intensywnie.

    > - czeste zawieszenia sie telefonu
    > - gubienie zasiegu
    Obu nie potwierdzzam.

    > - brak raportow SMS
    Po JB są

    > - brak zapisu kontaktow na karcie
    I tak się tam nie mieszczą, to ostatnie miejsce gdzie chcę mieć kontakty,
    mam je w "chmurze" a z tamtąd na iP i 3 thunderbirdach.

    > - slaby jakosciowo i przerywany glos w sluchawce podczas rozmowy
    Zasięg lepszy niż w nokii e61, na głos nie narzekam

    > - brak funkcji ctrlC - ctrlV
    od dawna są - nie aktualne

    > - slabe mozliwosci i rozdzielczosc wbudowanego aparatu fotograficznego.
    prawda, nadaje się tylko do notatek

    > - brak MMS
    od bardzo dawna są - nie prawda

    > - brak wybierania glosowego
    prawda, są w 3gs? coś tam voice control dodali, ale nie wiem czy
    wybieranie głosowe.

    > - brak lacza do zewnetrznych kart pamieci
    przy 8/16GB zbędne

    > - pelna uzytkowalnosc dopiero po shackowaniu telefonu.
    Jak większości pda :D

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***