  • Data: 2010-01-13 09:23:25
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:
    > Ja naprzykład. Ale JEden z dyskutantów twierdzi ze iPhone jest najlepszy
    > i tupie nóżką, a Ty mu wkładasz w ręce argumenty. Z punktu widzenia
    > producenta i jego zysków, zamkniecie systemu i hardwaru w jednej firmie
    > jest oczywistą zaletą. Dlatego takie konstrukcje jak iPhone,
    > Playstation, i tysiace innych działają dobrze, ale zawsze tak jak
    > producent chce.

    To dzialanie zgodnie z instrukcja jest teraz brzydkie i fe.
    A moze nam opowiesz ile urzadzen z WM dostala kolejne wersje systemu
    gratis poza Samsungami,

    \

    > Tą bariere pokonuje uwolnienie systemu od urządzenia. Ta
    > zamkniętość iPhona i wieksza otwartość w przypadku WM, pociaga daleko
    > idące konsekwencje.

    Oczywiscie negatywne, brak upgradow brak wsparcia.
    Informuje kolege ze WM7 bedzie chodzil na 2 PLATFORMACH TYLKO i
    Microsoft bedzie udostepnial poprawki i upgrady NIEZALEZNIE od
    producentow i operatorow. Czyli dokladnie jak Apple :) dobre co ?

    > bateriami. Nawet gdyby iPhone maiał 3x wiekszą baterie - kiedyś padnie.

    Mialem Samsunga i600 z dwoma bateriami .... i wiesz co jakos nigdy nie
    uzylem tej drugiej bo albo jej nie zabralem albo byla nie naladowana.

    > JEst mi przykro ze mnie i kilku innych ludzi z całkowicie różnym
    > hardwarem w dłoni, łączy system z pod zanku microsoftu. PAradoksalnie to
    > on daje wybór.

    WM7 ma dwie platformy sprzetowe i to jest wszystko.