  • Data: 2010-01-14 09:33:07
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hilg40$ee9$...@n...onet.pl

    > No to sorry - jak to jest słaba jakość, to nie wiem, co miałoby być jakością dobrą.

    > To zdjęcie nie może mieć lepszej jakości, bo niby gdzie?

    W rogach? ;)

    > Mocniejsze wyostrzenie?

    No...

    > Bardziej kolorowo? Może trochę szumią cienie, ale bez przesady. Można podkręcić
    wszystko tylko po co?

    > A pieprzyć cometkę. To nie teleskop.

    Pieprzyć czy solić, słodzić czy kwasić -- kometka pozostaje...

    > Tak, ma cienkie powłoki i jest nieodporny na światło, poza tym wymaga domknięcia do
    5,6. Ale rozdzielczością da rade ze 30-40Mpx
    > na cropie.

    > Nie osiągniesz lepszej rozdzielczości niż rozdzielczość przetwornika.

    Czy Twoim zdaniem przetwornik ma inną rozdzielczość w centrum a inną na peryferiach?
    :)

    > Zdjęcie z przykładu powyżej nie będzie ani deko lepsze z jakiegokolwiek obiektywu -
    jest ograniczone sensorem.

    namawiam, nie odradzam, każdy widzi.

    > Nie, pokazuję jak jest tylko. Dla mnie różnica istotna do pracy zawodowej, zlewalna
    do realizowania się.

    Nic to -- dziękuję za sample i słowa ,,otuchy''...
    Dla mnie przesiadka za 2 tałzeny na Tamrona 17-50 mm nie ma sensu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'