  • Data: 2010-01-14 09:54:56
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiesz, na co ustawiłem ostrość? :)
    > Ja sam dziś już nie wiem. :)
    > Nastawiłem i przesunąłem spojrzenie.
    > Nawet EXIFy nic nie powiedzą.

    no wiec pytaj dalej tak jeszcze ze dwa lata.
    jest wyostrzone przed samochodem o ile mozna rozpoznac.
    wszysto dalej jest nieostre.
    nikt o zdrowych zmyslach nie ostrzy na podloge tuz przed soba i
    przekadrowuje na dalsze obiekty.
    napisalem jak jest .
    to cwiczylem.

    ten obiektyw ma stosunkowa wysoko rozdzielczosc pod warunkiem
    oczywiscie prawidlowego wyostrzenia .
    jesli nie jest idelanie wyostrzone to rozdzielczosc w tym przypadku
    na tablicach rejestracyjnych wynosi jakis ulamek tej maksymalnej.
    odnosi sie wrazenie wlasnie mydlastego rozmytego zdjecia.

    masz aparat taki jak kazdy inny 450d z tym obiektywem i w tych
    warunkach nie bedzie lepiej.
    lepiej bedzie w sloncu.
    wyrazna poprawa bedzie jak sie tego grata pozbedziesz.
    w przeciwnym wypadku wskutek duzegop bledu przepadkowego ostrzenia tym
    aparatem wynik bedzie przypadkowy - raz lepiej , raz gorzej. I gdybys
    tupal ze zlosci tego rozwiazania nie zmienisz .
    to najmarniejszy AF jaki kiedykoliwk mialem w zyciu w swoich rekach.