  • Data: 2010-01-14 10:22:02
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" 7...@b...goog
    legroups.com

    > Skąd wiesz, na co ustawiłem ostrość? :)
    > Ja sam dziś już nie wiem. :)
    > Nastawiłem i przesunąłem spojrzenie.
    > Nawet EXIFy nic nie powiedzą.

    : no wiec pytaj dalej tak jeszcze ze dwa lata.
    : jest wyostrzone przed samochodem o ile mozna rozpoznac.

    Przed którym? -- są dwa.

    : wszysto dalej jest nieostre.
    : nikt o zdrowych zmyslach nie ostrzy na podloge tuz przed soba i
    : przekadrowuje na dalsze obiekty.
    : napisalem jak jest .
    : to cwiczylem.

    : ten obiektyw ma stosunkowa wysoko rozdzielczosc pod warunkiem
    : oczywiscie prawidlowego wyostrzenia .
    : jesli nie jest idelanie wyostrzone to rozdzielczosc w tym przypadku
    : na tablicach rejestracyjnych wynosi jakis ulamek tej maksymalnej.
    : odnosi sie wrazenie wlasnie mydlastego rozmytego zdjecia.

    : masz aparat taki jak kazdy inny 450d z tym obiektywem i w tych
    : warunkach nie bedzie lepiej.
    : lepiej bedzie w sloncu.

    Dlaczego?

    : wyrazna poprawa bedzie jak sie tego grata pozbedziesz.

    Sądzisz, że zdjęcia staną się lepsze, gdy pozbędę się tego aparatu? ;)

    : w przeciwnym wypadku wskutek duzegop bledu przepadkowego ostrzenia tym

    Przypadek... Eksperyment to potęga.
    Stawiam aparat, przed nim pudełko z naklejką -- i ostrzę.
    Ostrzę, ostrzę i AF ani drgnie. Za każdy, razem pierścień ustawiony tak samo.
    A tych razów jest ,,ze czterdzieści'' -- ani razu AF nie ostrzy inaczej...
    Jaki to przypadek, gdy wszystkie wyniki są sobie równe? :)

    Być może wszystkie wyniki są złe, ale nie ma mowy o przypadkowym ostrzeniu. :)

    : aparatem wynik bedzie przypadkowy - raz lepiej , raz gorzej. I gdybys

    Tak nie jest -- opisałem wyżej. :)

    : tupal ze zlosci tego rozwiazania nie zmienisz .
    : to najmarniejszy AF jaki kiedykoliwk mialem w zyciu w swoich rekach.

    -=-

    Przypomnę Ci problem -- chodziło o pokazanie złego ostrzenia związanego
    z kolorem czerwonym dodatkowego oświetlenia, jakie daje zewnętrzna lampa
    błyskowa. :) Jedno zdjęcie (fortepian) jest pstryknięte z taką zewnętrzną
    lampą, jedno (z samochodami) z lampą wbudowaną, błyskając biało. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'