  • Data: 2010-01-14 10:46:41
    Temat: Re: Tokina -- wystąp!!!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Jan., 11:42, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 4...@m...goo
    glegroups.com

> [...]
    > softu Canonahttp://eneuel.comyr.com//kreci_sie/_MG_8331.CR
    2
    > (RAWki mo esz ci gn i mo e sam spr bowa ) bez trudu.
    >
    > Ostro na kamieniach?
    >
    >  -- Im kamie bli szy, tym wi kszy, wi c na oko ostrzejszy. :)
    >  -- Kamienie przed samochodami wida dobrze, ale dalsze s
    >     jako rozmyte, najprawdopodobniej spalinami
    >  -- Tablica Citroena jest ostra, ale ma spor aberracj
    >     chromatyczn , kt r mo na skorygowa softem. :)
    >
    > Prawdopodobnie ostrzy em na t tablic w a nie.
    > Na dodatek tablica jest mocno przepalona.

    tak tez przyjalem ze na nie ostrzyles.
    jest przepal , ale mozna sie zrientowac ze maksimum ostrosci jest
    gdziez przed tablica
    to mozna zobaczyc na kamieniach.
    nie jest to metoda oceny ostrzosci pewna , ale tak mi to wyglada .
    przyostrzyl za krotko.

    bedziesz jeszez 5 lat przynudzal o swoim aparacie.
    wez sprzedaj , kup inny i problemy przejda - bedziesz zachwycony. To
    tez cwiczylem.