  • Data: 2009-07-10 01:50:54
    Temat: Re: To tyle jeśli chodzi o małe, płaskie obiektywy
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Ale na razie z racji przede wszystkim wymiarów moim kandydatem jest ep1.

    dla mnie wymiary są jakoś tak trzeciorzędne. Najważniejsze to
    stabilizacja, porządny ekran lub jeszcze lepiej EVF i owe nieszczęsne
    filmy, bo póki co ich nie mam poza komórką i starszymi kompaktami.
    G1 byłby fajny, ale nie ma IS i filmów. Przy GH1 ogłupieli z ceną
    zupełnie. EP1 to porażka może dziecku na komunię ale nie komukolwiek
    poważnemu.

    > Zdjęcia niegłupie, obiektyw (zoom) raczej też.

    Zdjęcia uszłyby, ale szum, mała dynamika i zupełnie wkurzające mnie
    proporcje denerwują. Samsung będzie miał większą matrycę, no i na początek
    muszą się starać. Mam głęboką nadzieję, że nie spartolą roboty :)

    > Poczekam jeszcze jakiś
    > niedługi czas, jak ten samsung nie pokaże konkretnych zdjęć i daty
    > dostępności to będę się lansował olkiem.

    Olek dla mnie zupełnie odpada. G1 mógłby być, a jak by był GH1 w jego
    cenie to pewnie miałbym już go kupionego. Tymczasem za dużo tych wad.

    > Poprzerabiałem trochę zdjęć z sieci na 5Mpx i jest super. Szkoda, że
    > adobe wciąż nie kuma rawów ep1.

    Zakuma z czasem :)

    d.