  • Data: 2009-07-10 15:40:39
    Temat: Re: To tyle jeśli chodzi o małe, płaskie obiektywy
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kibic pisze:
    > Do Janka Muzykanta jak nosiłeś G9? i czy PEN z zoomem nie bedzie dla
    > ciebie za gruby?

    I tak, i nie. G9 jest ''kieszeniowy'', ale nie zawsze. Pstrykam
    najchętniej jak leje i wieje, a wtedy na g9 wsadzam tutkę chroniącą
    obiektyw przed deszczem (nie po to, żeby mu się krzywda nie działa
    tylko, że łatwiej wyciera się w warunkach późnojesiennych filtr uv niż
    obiektyw od g9). A wtedy noszę to w pokrowcu od zenita, w którego, mam
    nadzieję, wsadzę też pena.

    > wogóle używajac PENa tak jak G9 z jakim obiektywem bedziesz chodził?
    > jednym czy po kieszeniach kilka?

    Wolałbym z jednym, ale trochę przykrótki. Może sobie sprawię jakiś
    ekwiwalent 35-200 jeśli taki powstanie. Stałki w każdym razie nie
    przewiduję na co dzień (tzn. mającej odpowiednik w zoomie).

    > Moze zapozycze od ciebie jakiś pomysł na PENa.

    Ano, zobaczymy czy będę polecał bardziej czy mniej. Bo raczej się już
    zdecydowałem :)

    > ps. jeżeli jak ktos wyżej pisał Samsung bedzie miał wieksza matryce to
    > bedzie jego całkowita dyskwalifikacja. wogóle szkoda ze to jest m4/3
    > a nie m1 zoomy były by mniejsze.

    u4/3 będzie jakimś tam standardem i dlatego też bardziej mi się widzi.
    Samsung wysoko mierzy chcąc wprowadzić własny standard. Poza tym to musi
    być większe, a ja chcę małe.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl