  • Data: 2013-05-04 15:16:28
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan John Kołalsky napisał:

    > Ja wiem czy ewidentne ... jakie właściwie masz te warunki świadczenia
    > umowy ?

    Podejrzewam, że takie jak wszyscy. Dostęp do Internetu, co się rozumie
    jako połączenie TCP/IP jednego adresu (tego u mnie w domu) z całą resztą.
    O żadnych ograniczeniach w umowie nie ma mowy. Zresztą handlowo ta usługa
    nazywa się "NO LIMITS". Co więcej, w czasie któregoś przedłużania umowy
    zaproponowano mi takie filtrowanie portów jako *płatną* dodatkową usługę.
    Nie skorzysałem wtedy, nie mam zamiaru korzystać w dalszym ciągu, nawet
    za darmo (po znajomości, poza umową, jako robota prywatna, po francusku
    travail privé).

    > To pewnie teraz też przyślą

    W takim razie czerwone poproszę (gdyby czytali).

    > Tak jak w regulaminie. Przyjęli reklamację, ale jej nie potwierdzili,
    > następnie wymusili zapłatę przez wyłączenie wszystkiego.

    Jak to "przyjęli reklamację, ale jej nie potwierdzili"? Przy zgłaszaniu
    reklamacji od razu bierze się numer, pod którym została zarejestrowana.

    Jarek

    --
    -- Pójdziesz zatem na plac Zwycięstwa założyć do tej Kowalskiej, ona
    już pół roku czeka.