eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonianju - co to jest?Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
  • Data: 2013-05-06 17:54:08
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    >
    >>>>>> I co robisz z tym numerem jak reklamacja została anulowana ?
    >>>>>
    >>>>> Prawo nie przewiduje czegoś takiego jak "anulowanie reklamacji".
    >>>>
    >>>> Co ma przewidywać albo nieprzewidywać. Nie uznali i cichcem anulowali
    >>>> zgłoszenie.
    >>>
    >>> Jeśli mam dowód złożenia, to se mogą cichcem robić co tylko chcą...
    >>
    >> "Pod podanym przez abonenta numerem 3645643543543 nie ma żadnej
    >> reklamacji, Wysoki Sądzie".
    >
    > To oczywiście takie tam teoretyczne rozważania, prawda? Bo w praktyce,
    > to jednak dowód zawsze może się znaleźć, więc w imprezy z poświadczeniem
    > nieprawdy żaden operator się nie pcha. Przynajmniem nic mi o tym nie
    > wiadomo.

    Nie rozśmieszaj. Jak operator twierdzi, że nie ma w systemie czegoś to se
    możesz dowodzić co najwyżej innego stanu faktycznego.

    >
    > W praktyce zdarzają się próby innych przekrętów. Autorstwo jednego
    > z ciekawszych pomysłów należy przypisać Nieznanemu Żołnierzowi z Dywizji
    > Od Klientów Telekomunikacji Polskiej SA. Wiele lat temu zarządził on taką
    > procedurę bojową, że na reklamacje reagowano pismem zaczynającym się od
    > słów "W odpowiedzi na Pańską skargę z dnia...". Korespondencja dotycząca
    > skarg nie jest ustawowo regulowana. Tu oczywiście częściową winę ponosił
    > abonent -- bo trzeba wyrażać się jasno. Ale z drugiej strony, jeśli
    > dowiódł, że jednak to co złożył, było reklamacją, to był wygrany.
    > W trybie walkowerowym, czyli przez brak odpowiedzi w terminie 30 dni.
    > Dlatego najlepiej reklamacje rozpoczynać od "W tyrybie określonym prez PT
    > i rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia..., składam reklamację",
    > a jeśli dyktuje się to przez telefon, to na koniec prosic o odczytanie.

    I jak nie odczyta to co ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: