  • 1. Data: 2010-05-30 21:30:21
    Temat: To i ja potroluję
    Od: JD <j...@g...com>

    Jaka jest różnica między jakością z cibachromu a między najlepszym
    wydrukiem cyfrowym.

    --
    Pozdrawiam Romka76
    JD

  • 2. Data: 2010-05-30 23:04:36
    Temat: Re: To i ja potroluję
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 30 maja 2010 23:30, JD wyraził następujacą opinię:

    > Jaka jest różnica między jakością z cibachromu a między najlepszym
    > wydrukiem cyfrowym.

    Jak między Niebem a Ziemią ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    PS
    Kto następny? ;-)

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 3. Data: 2010-05-31 06:08:43
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Jaka jest różnica między jakością z cibachromu a między najlepszym
    > wydrukiem cyfrowym.

    Cibachrom jest tak dobry, ze nikt go juz nie oferuje -
    szkoda go po prostu na cyfrowe gnioty ;)

  • 4. Data: 2010-05-31 09:11:33
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Cibachrom jest tak dobry, ze nikt go juz nie oferuje -
    > szkoda go po prostu na cyfrowe gnioty ;)

    bo teraz to chyba sie nazywa Ilfochrom - ale cena powala. Z tego co pamiętam
    ok 100 funtów za paczkę papierów 10x15. Chciałem spróbować ale cena i
    dostępność odstraszyły mnie.
    Niestety slady stanowią margines współczesnej fotografii - a szkoda. Właśnie
    sobie skanuje na mojej Minolcie 5400 II kupione na Allegro stare slajdy
    Krakowa - hmmm ciekawe widoki :) Tytułem dygresji: niedawno zeskanowałem
    własnoręcznie wywołane slajdy z Ogrodu Botanicznego - fajnie wyszły. Mają
    taką analogową plastyczność i te kolory :)
    Swoją drogą ciekawe jak wyglądałyby odbitki z Velvii na takim
    Ciba/Ilfochromie?

    MaW

  • 5. Data: 2010-05-31 14:30:04
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Jaka jest różnica między jakością z cibachromu a między najlepszym
    > wydrukiem cyfrowym.

    Żle do tego podchodzisz. Nie chodzi o jakość tylko o specyfikę.

    marek

  • 6. Data: 2010-05-31 14:33:49
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    >
    > A nie da sie tego w Shopie osiagnac ? :-)

    Nie wiem czy pytasz czy się śmiejesz:)
    nie da się:)

    marek

  • 7. Data: 2010-05-31 14:37:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    > Żle do tego podchodzisz. Nie chodzi o jakość tylko o specyfikę.

    A nie da sie tego w Shopie osiagnac ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-05-31 14:39:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w