  • 1. Data: 2010-05-30 18:21:50
    Temat: pytanie o lightroom
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam, mam pytanie
    gdy importuje obrazy - RAW + JPG, wyswietla mi sie tylko jedno zdjecie,
    chce porownywac zdjecia raw/jpg przy uzyciu opcji "compare view",
    jednak na dole na pasku nie wyswietlaja mi sie dwa takie same zdjecia, lecz
    z innym
    rozszerzeniem, lecz kolejne inne zdjecie

    prosze o pomoc
    pozdrawiam
    dziadek

  • 2. Data: 2010-05-30 20:05:11
    Temat: Re: pytanie o lightroom
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd dziadek69 napisał(a):

    > prosze o pomoc

    Edit -> Preferences -> Import -> Treat JPEG files next to raw files as
    separate photos

    Będziesz jednak musiał jeszcze raz zrobić import, ewentualnie kliknąć
    prawym klawiszem na folder na liście po lewej i wybrać opcję
    "Synchronize Folder...".

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2010-05-30 20:15:38
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Będziesz jednak musiał jeszcze raz zrobić import, ewentualnie kliknąć
    > prawym klawiszem na folder na liście po lewej i wybrać opcję
    > "Synchronize Folder...".

    hej, dziala, dzieki za pomoc! <piwo>