  • 31. Data: 2010-06-01 09:23:46
    Temat: Re: To i ja potroluję
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 5/31/10 7:55 PM, Czornyj wrote:
    > Ogólnie jeśli ktoś naprawdę potrafi świadomie
    > wykorzystać potencjał nowoczesnej cyfrowej świetlni, to uzyska efekt,
    > który ma takie wizualne pierdolnięcie, że urywa łeb z płucami, a przy
    > tym zachowa swą świetność przez dziesięciolecia.

    Czyli powoli zbliża się do tego, co uzyskujesz za pomocą małej klatki
    Velvii, rzutnika za 350 złotych i ekranu dwa metry na półtora? Bo na
    razie nic innego nie urwało mi łba... ;)

  • 32. Data: 2010-06-01 09:42:49
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jester napisał(a):

    > Czyli powoli zbliża się do tego, co uzyskujesz za pomocą małej klatki
    > Velvii, rzutnika za 350 złotych i ekranu dwa metry na półtora? Bo na
    > razie nic innego nie urwało mi łba... ;)

    U mnie wystarcza Kodak EBX i przeglądarka do slajdów :-)

    --
    Mirek

  • 33. Data: 2010-06-01 12:20:25
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 6/1/10 11:42 AM, John Smith wrote:

    > U mnie wystarcza Kodak EBX i przeglądarka do slajdów :-)

    Kiedyś posłuchasz starszych, kupisz sobie rzutnik... Już Ci zazdroszczę
    nowych przeżyć... :)

  • 34. Data: 2010-06-01 19:25:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-01 14:20:25 +0200, Jester <j...@t...net.pl> said:

    > Kiedyś posłuchasz starszych, kupisz sobie rzutnik... Już Ci zazdroszczę
    > nowych przeżyć... :)

    Ja też. Mi już tylko słuchanie przez telefon zostało.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-06-02 09:00:21
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Oj, nie zobaczy...

    Zamiast produkować nic nie mówiące formułki rozejrzyj sie trochę. Wydruki i
    tak zalały świat i nic już tego nie zmieni.. nie masz się o co martwić. Ci
    jednak, którzy kombinują i nie poprzestają na jedynie słusznej technologi
    zawsze będą to robić. Choćbyś zaklęcia tajemne rzucał tego nie zmienisz;)

    marek

  • 36. Data: 2010-06-02 09:08:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:60b5.00000597.4c061da5@newsgate.onet.pl...
    > Zamiast produkować nic nie mówiące formułki rozejrzyj sie trochę.
    > Wydruki i tak zalały świat i nic już tego nie zmieni...

    Zmieni, wystarczy poczekac ;)
    Trwalosc Ciba/Ilfochrome jest kilka razy nizsza niz dobrego druku.

    Chyba, ze ktos trzyma powiekszenia zamrozone w ciemnosci.

  • 37. Data: 2010-06-02 09:16:46
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Zmieni, wystarczy poczekac ;)
    > Trwalosc Ciba/Ilfochrome jest kilka razy nizsza niz dobrego druku.

    Możliwe.

    Facet zapytał co może zobaczyć na jednym lub drugim, a wy jak mantre jedno i
    to samo, nie na temat. Po prostu imadło na głowie;)

    marek

  • 38. Data: 2010-06-02 09:26:33
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > A wystarczylo napisac, ze nic :)

    Twoja odpowiedz dowodzi, że nie;)

    marek

  • 39. Data: 2010-06-02 09:28:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:60b5.00000599.4c06217e@newsgate.onet.pl...

  • 40. Data: 2010-06-02 09:28:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jester napisał(a):

    > Kiedyś posłuchasz starszych,

    Staram się raczej słuchać mądrzejszych, niekoniecznie starszych. Co w
    tym przypadku wcale nie oznacza, że neguję zalety rzutnika, wręcz
    przeciwnie.

    Przeglądarki używam głównie dlatego, że nie mam już miejsca w domu na
    rzutnik. Poza tym dzięki niej sięgam po slajdy niemal codziennie. Z
    rzutnikiem nie miałbym tak wygodnie.

    > kupisz sobie rzutnik... Już Ci zazdroszczę nowych przeżyć... :)

    Jeśli już przeglądarka mi "urywa łeb z płucami", to co mi urwie rzutnik?
    :-)

    --
    Mirek