  • Data: 2023-12-27 14:36:30
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > O tym właśnie piszę. I odpowiadając na Twoje pytanie wyraziłem opinię,
    > że mimo to zdarzają się wyróżniające się posty.

    Zacytuję jeszcze raz co wyciąłeś

    "Nieraz zasługują, ale co z tego? Usenet nie jest traktowany jako
    miejsce twórcze i nikt nie udostępnia linków do wspierania."

    Gdzie w tym jest ta opinia? :-)

    > Podobnie jest na Stack
    > Overflow. Niby też miejsce do dyskutowania, ale wcale nie tak rzadko
    > można się natknąć naodpowiedzi, które są mini artykułami.
    > Wyczerpującymi, porządnie napisanymi, gdzie widać doświadczenie autora i
    > wklad pracy w napisanie. Na SO przynajmniej można głosować i dobre
    > odpowiedzi są wyróżniane, w przeciwieństwie do Usenetu.

    O widzisz. I ja trochę w tym duchu. Że artykułów Usenetu nie traktuje
    się poważnie. Nikt nie napisze tutaj porządnego artykułu. W efekcie
    muszę dawać odnośniki do artykułów w przeróżnych portalach o takich
    efekciarskich tytułach jak "przełom" (kij się przełomoł a drut wygioł),
    "jest ruch" (no i bezruch jest), "co zrobi" (no co zrobi mama),
    "wyzwanie" (pogodowe jakby się ktoś pytał). No bo tytuły tytułami a coś
    się jednak dzieje obok Usenetu zamiast na nim.

    > Nawiasem mówiąc, był taki moment, gdy Usenet jeszcze się jako tako
    > trzymał a już wchodziły sieci społecznościowe, i Microsoft dodał
    > możliwość dawania lajków do postów. Oczywiście tylko ja jego serwerze i
    > w jego czytniku, ale było takie coś przez chwilę.

    No była, kojarzę. Ale lajki to raczej zabawa, koledzy sobie wzajemnie
    rozdają a chleba z tego nie będzie.