  • Data: 2024-01-03 23:51:38
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, to była odpowiedź na "Nikt nie napisze tutaj porządnego artykułu.".

    No no, tak to zrozumiałem. Ale "porządność" nie zawsze znaczy to samo.
    Bym raczej widział płacenie za użyteczność. Ktoś podaje rozwiązanie
    problemu oszczędzając innym szukania.

    Z konsumenckiego punktu widzenia chodzi mi też o to, by nie musieć
    chodzić na portale w poszukiwaniu istotnych treści. Aby one mogły się
    tutaj pojawić i podlegały konfrontacji. A nie, że na jakimś portalu ktoś
    sobie coś plecie, skomentować tego nie ma jak i nie dowiesz się np, że
    to co tam pisze zupełnie inaczej wygląda.

    > Czy ten jest porządny tego nie wiem, nie czytałem. Jest długi, plus mam
    > wrażenie, że to sałatka słowna.

    Chyba nie. Różne takie trochę fanatyczne kwestie, ale i zupełnie
    praktyczne np. 'jak funkcjonować w korpo'.

    3...@g...com

> [...]
    4...@g...com

    No ale problem że nie ma gdzie tego wpisać :-) Nie zarejestrowało się w
    systemie do obsługi "news" i może jej wcale nie ma. Może jest jakaś
    kombinacja klawiszy albo AddOn, ale to by trzeba zapytać AI bo może być
    ciężko znaleźć prostą odpowiedź w inny sposób :-) Zapytałem i oczywiście
    bzdury plecie, musiałbym sprzeczać się z nią a ja po prostu chciałbym
    mieć podstawową możliwość :-)

    > I na zmanipulowanie (części) ludzi do tego, żeby to zrobili, też są
    > sposoby. Stosowane praktycznie non stop.

    Aż się kasa skończy.