  • Data: 2024-01-02 12:50:10
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    com>

    > A skąd ja mam wiedzieć? :) Z TB mam tylko tyle wspólnego, że userzy z
    > jakiegoś powodu go lubią i narzekają na jego niedoróbki.
    >
    > Ale jest sposób.
    >
    > http://news.chmurka.net/mid.php?mid=259181ea-1eec-49
    5b-9a5a-7980439f608dn%40googlegroups.com

    Ale każe sobie płacić? Bo jakoś nie rozumiem. Przeglądałem chyba już
    kiedyś ten artykuł. Za długi był i nie przeczytałem. Takie czasy. Trzeba
    zwięźle wysławiać się jeśli to ma komuś posłużyć. Tym razem bardziej
    zagłębiłem się i w sumie ciekawa monografia.

    > Z AI mam mniej więcej tyle wspólnego, co z TB, a nawet mniej, bo nikt mi
    > na AI nie narzeka ;)

    Wydaje mi się, że program do grup dyskusyjnych powinien umożliwiać
    wyszukanie artykułu po identyfikatorze.

    > No, avatar kota sobie wygenerowałem przez Midjourney na stronę na qrz.com
    > i to tyle.

    > Oczywiście że nie idzie. To takie oszukanie mózgu. Wykorzystanie istotnych
    > ewolucyjnie mechanizmów przeciwko użytkownikowi (do budowania jego
    > profilu, żeby skuteczniej nim manipulować).

    Oddać komuś z dobrej woli pieniądze na które się ciężko pracowało to
    zupełnie co innego.