  • Data: 2023-12-27 16:57:13
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > O widzisz. I ja trochę w tym duchu. Że artykułów Usenetu nie traktuje
    > się poważnie. Nikt nie napisze tutaj porządnego artykułu.

    Jacek Marcin Jaworski, vel EnergoKoder, pisze. Ale tam jest chyba jakiś
    problem (choć diagnostą nie jestem).

    com>

    > No była, kojarzę. Ale lajki to raczej zabawa, koledzy sobie wzajemnie
    > rozdają a chleba z tego nie będzie.

    Lajki mają ważną funkcję społeczną. Jak przytaknięcie komuś. Zauważenie
    go. "Tak, widzę cię, zgadzam się z tobą, aprobuję".

    --
    Jaki śliczny z ciebie chłopiec! - wykrzykuje ciocia.
    - Nosek masz po mamusi, oczy po tatusiu, usta po babci...