  • Data: 2024-01-03 12:55:55
    Temat: Re: Thunderbird - datki
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Ale każe sobie płacić? Bo jakoś nie rozumiem.

    Nie, to była odpowiedź na "Nikt nie napisze tutaj porządnego artykułu.".

    Czy ten jest porządny tego nie wiem, nie czytałem. Jest długi, plus mam
    wrażenie, że to sałatka słowna.

    > Wydaje mi się, że program do grup dyskusyjnych powinien umożliwiać
    > wyszukanie artykułu po identyfikatorze.

    Też tak myślę. W tinie jest do tego literka "L".

    L list groups which an article has been posted to (by Message-ID)
    (go to article if at least one of the groups is available)

    Jak w TB -- nie mam pojęcia. Nie znam TB. Choć może link
    news://<serwer>/<message-id> zadziała, sprawdź:

    3...@g...com

    4...@g...com

    > Oddać komuś z dobrej woli pieniądze na które się ciężko pracowało to
    > zupełnie co innego.

    I na zmanipulowanie (części) ludzi do tego, żeby to zrobili, też są
    sposoby. Stosowane praktycznie non stop.

    --
    Pewna anorektyczka załamała się nerwowo po tym, kiedy dowiedziała się,
    że MA JELITO GRUBE!!!