  • Data: 2011-01-19 11:22:55
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 18, 7:03 pm, joahim <w...@g...com> wrote:

    > Akurat nie ma w językowych odpowiednikach takich zadań żadnego
    > certyfikatu, który dawałby gwarancję, że dana osoba nie spieprzy

    Zależy co rozumiesz przez "gwarancje". Bo w takim sensie, w jakim np.
    ja twierdzę, że certyfikaty w ogóle powinny być, bo dają jakieś
    gwarancje, to owszem, uprawnienia tłumacza przysięgłego dają również
    gwarancje...

    > tłumaczenia - znam np. paru przysięgłych tłumaczy, którym nigdy nie
    > powierzyłbym tłumaczenia własnego testamentu, że o poważniejszych

    ...a to, że Ty znasz paru tłumaczy w żaden sposób nie świadczy o tym,
    że te uprawnienia gwarancji nie dają.