  • Data: 2011-01-14 01:48:21
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/13/2011 11:22 PM, Andrzej Jarzabek wrote:

    > W ramach anegdoty to są też bioenergoterapeuci, o których pacjenci sobie
    > przekazują informacje, jak to im pomogi, kiedy lekarze nie potrafili.

    No i im pomogli - z tym, że na samopoczucie a nie na to, na co mieli.
    Tak się leczy hipochondryków.

    > A ja jestem taki rozbestwiony, że jak idę do lekarza, to chciałbym, żeby
    > jednak przynajmniej od czasu do czasu mi pomógł, a nie tylko nie
    > zaszkodził.

    Tak, ale nie szkodzenie wystarczy, żeby nie wystąpiła skuteczna
    eliminacja. Że wolny rynek "nie ma zamiaru" ich eliminować, bo nie
    szkodzą. Jak nie szkodzą, to niech sobie działają. Każdy orze jak może.
    Niektórzy potrzebują przeleżeć się na oryginalnym kwarcu z Jasnej Góry,
    żeby się lepiej poczuć.

    > A ja się lepiej czuję, jak wiem, że lekarz do którego idę jest po
    > studiach medycznych i odpowiednich praktykach.

    To i nie chodzisz do magika. Ludzie chodzą i chwalą sobie że hoho!,
    czują się lepiej, dzień od razu się dłuższy zrobił, mogą spać w nocy i
    znaleźli 100 złotych pod łóżkiem.

    > Bo samo lepsze
    > samopoczucie to jest tylko skuteczność placebo, a od medycyny się jednak
    > wymaga, żeby miała skuteczność powyżej skuteczności placebo.

    Ale ludziom wystarczy skuteczność placebo.

    Przypominam, że ja tu nie mówiłem o niczym innym jak tylko o tym, że
    tzw. wolny rynek nie wykosi magików, bo nie ma po temu podstaw. A czy
    chodzenie do nich ma sens to inna rozmowa. Od razu mówię, że wg mnie nie ma.

    JD