  • Data: 2011-01-07 21:37:36
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 22:24, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Oczywiscie. Profesjonalnosc sprzataczki i portiera nei jest specjalnie
    > wazna

    W firmie byl inteligentny profesjonalny i doswiadczony inzynier. Jego
    profesjonalizm przydal sie wszystkim jak dupie traba, bo przy okazji
    byl albo zwyczajnie biedny, albo chciwy - nie wiem. Choc dobrze
    wiedzial co robi, powiesil platforme na tanszych lancuchach bez
    atestu.
    Cudem spadla wtedy, gdy pracownicy byli na sniadaniu, a jeden
    pracownik stal w kacie. Jakby spadla w normalnych warunkach pracy,
    zabilaby 6-10 osob. Pytam na tym przykladzie jak ma sie profesjonalizm
    pracownika do bezpieczenstwa? Nijak Panie Andrzeju, NIJAK. Liczy
    sie rzetelne i rygorystyczne sprawdzenie produktu przed dopuszczeniem
    go do uzywania, a wykonac produkt moze chocby sprzataczka jesli tylko
    potrafi.