  • Data: 2011-01-07 23:29:46
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 23:43, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Wie Pan czym sie roznei "warunki konieczne" od "warunkow
    > dostatecznych"?...

    Wiem czym czym sa warunki zapewniajace bezpieczny produkt.
    Sklada sie na te warunki rzetelne sprawdzenie produktu przed
    dopuszczeniem go do uzywania, a nie wiara, ze jesli ktos ma
    umiejetnosci potwierdzone certyfikatami, to na pewno z tych
    umiejetnosci w pelni skorzystal. Przeciez w dzisiejszych czasach
    mamy do czyneinia na skale masowa z celowym i swiadomym
    wprowadzaniem w blad klientow ze kupuja produkt najlepszej klasy.

    Firma moze sama decydwac czy zatrudni 5 programistow z
    doktoratami, czy tylko jednego, a w miejsce pozostalych
    10 tanszych programistow i ich doszkolic. Chodzi o to aby
    uniemozliwic firmie wypuszczanie na rynek niebezpiecznego
    towaru, a nie zabraniac jej zatrudnienia ludzi ktorych doszkola
    po swojemu na swoje potrzeby.

    Programista posluguje sie klawiatura i jesli nie ma certyfikatu
    to sobie nia nie zrobi krzywdy tak jak spawacz moze spawarka.
    Dlatego nie ma sensu zabraniac komukolwiek wykonywania
    zawodu programisty bez certyfikatu. Natomiast produkt programisty
    juz moze komus zaszkodzic i powinien byc certyfikowany.

    Poza tym spotkalem w swoim zyciu kilku kiepskich programistow z
    doktoratami i kilku bardzo dobrych zaledwie z wyksztalceniem
    srednim lub magisterskim. Nie widze powodu zeby w jakikolwiek
    sposob zabraniac pracy komus kto ma srednie lub magisterskie
    wyksztalcenie a jego produkty spelniaja wymogi.