  • Data: 2011-01-07 21:27:26
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Jan 2011 21:17:35 +0000, Bronek Kozicki <b...@s...net>
    wrote:

    >przykłady ciekawe i zasługujące na przemyślenie, ale wnioski moim
    >zdaniem błędne.

    Ktore wnioski?... I dlaczego bledne?...

    A.L.

    P.S> By the way, czy w cytowanym poscie byly jakies moje wnioski,
    oprocz (domyslnego) wniosku ze neiuctwo programisty mzoe sie skonczyc
    tragicznie i ze standardy na kwalifikacje programistow sa znacznie
    nizsze nis standardy dla innych specjalnosci, mimo ze odpowiedzialnosc
    taka sama a nawet wieksza?