  • 81. Data: 2009-09-12 16:20:15
    Temat: Re: Test M9
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Sep., 17:00, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > To była przenośnia, Ty po prostu szukasz argumentu na siłę, równie
    > dobrze mogę żądać od Ciebie portfolia wykonanego systemem M. Proszę są
    > zdjęcia o które prosiłeś:http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa/2
    864961163/http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa/
    2871422633/http://www.flickr.com/photos/giulia_rossa
    /2874257291/http://www.flickr.com/photos/giulia_ross
    a/2883853321/http://www.flickr.com/photos/giulia_ros
    sa/2869270971/

    > to samo mogę pisać o systemie OM ;) chyba że podasz mi wiarygodne testy
    > które potwierdzą twoją tezę o boskości systemu M ;).
    >
    > Ale kończę bo Ty naprawdę masz taką taktykę że sprowadzasz do swojego
    > poziomu, co już Ci się raz udało w tym wątku. Do KF nie zamierzam Cię
    > wrzucać bo bym sobie odebrał kawał dobrego humoru ;).
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.

    Twoj problem polega na tym , ze nie potrafisz samodzielnie myslec-
    myslisz cytatami .
    jesli czegos wczesniej w sieci nie znalazles to nie wyobrazasz sobie ,
    ze cos takiego moze zachodzic.
    nie sadze zeby w wymianie kilku ostatnich postow , ktos kto
    obiektywnie z zewnatrz uwaznie przeczytal Twoje argumenty uznal
    iz piszesz rzeczowo. Nie sadze tez ze piszesz zabawnie , raczej to
    smutne iz mozna byc jednoczesnie tak nierzeczowym , aroganckim i
    upartym.
    Zabierasz glos w sprawie , o ktorej nie masz najmniejszego pojecia,
    Jestem absolutnie przekonany , ze nigdy nie miales emki w reku , tak
    jak bylem przekonany ze nie zrobisz zdjec OM czy FM gdyz ich po prostu
    nie masz i dzisiaj nie sa latwo dostepne,
    Watpie czy kiedykolwiek miales lustrzanke w reku , choc moze jakas sie
    trafila , w sumie to popularne i tanie urzadzenia,
    Dyskusji do swojego poziomu nie sprowadzilem jeszcze - jest on dla
    Ciebie absolutnie niedostepny.
    Za kilka lat zglos sie w tym temacie to podyskutujemy rzeczowo - na
    razie to co robisz przelewanie z proznego w puste.

  • 82. Data: 2009-09-12 17:06:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Sep., 09:04, "aadax" <k...@w...pl> wrote:
    > ...a propos - dalmierzy - nasunęła mi się uwaga. Ilość zdjęć spapranych w
    > stosunku do cyfry (kompozycja, artystydcznie itd - nie technicznie) jest
    > drobnym procentem. Prawie wszystkie fotki z dalmierza są "jadalne" w
    > przeciwieństwie do "cyfry". Zaznaczam - nie znam serii "M", robię G1.
    > Oczywiście zarobkowo wykorzystuję tylko cyfrę. Może dlatego, że dalmierz
    > wymaga myślenia, powoduje mały odsetek odrzutów, nie ma mechanicznego
    > trzaskania (używam SFX-a lub deltę 100) Też to jest ciekawe. Pozdrawiam R.

    tutaj ciekawa historia:

    http://www.google.com/imgres?imgurl=http://webh01.ua
    .ac.be/elmc/website_FL/im_kodak/contaxG1.jpg&imgrefu
    rl=http://webh01.ua.ac.be/elmc/website_FL/Zeiss_eng.
    htm&h=227&w=307&sz=18&tbnid=KcrQca2gD4danM:&tbnh=87&
    tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dcontax%2Bg1&usg=__JF9PBe
    zwsg2ArxPrJY3krzM4jOA=&ei=s9OrSuK_BMnDsgbIvLD2Bw&sa=
    X&oi=image_result&resnum=5&ct=image

    czy g1 ma dalmierz w lunetce ?
    gdyz to jest aparat z AF.

  • 83. Data: 2009-09-12 17:56:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-12 12:37:45 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > normalnych nie ma , ale taki chcialbym miec.
    No to byś się nieźle nakręcił.
    Mam makro obiektyw, przy prawie pełnym obrocie jest po prostu niewygodny.

    > na oglol w MF normalnych to ok 1/2 do 3/4 obrotu - niech by bylo te
    > 3/4 do 1-go obrotu.
    3/4 to aż nadto, dla precyzyjnego ostrzenia.
    A i tak ważniejsza jest matówka i dobre wspomagacze, typu kliny.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2009-09-12 17:57:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-12 09:57:30 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > a co z siatkowka , czy wtedy zdobyli zloto czy 4 lata pozniej.
    > mistrzwie ostatneigo seta? chyba pozniej.

    Olimpijskie złoto w Montrealu 76, drużyna Wagnera.

  • 85. Data: 2009-09-12 19:42:57
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
> [...]
    > Za kilka lat zglos sie w tym temacie to podyskutujemy rzeczowo - na
    > razie to co robisz przelewanie z proznego w puste.

    I to jest ta twoja merytoryczność która zawsze się przeradza w osobiste
    wycieczki. Cóż faktycznie jakakolwiek dyskusja z tobą się mija celem.

    --
    Bartko.

  • 86. Data: 2009-09-12 19:46:41
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    >......czy g1 ma dalmierz w lunetce ?
    >gdyz to jest aparat z AF.

    nie, ma autofokus lub manual, w zależności od obiektywu i ustawienia
    odległości kadr automatycznie się zmienia, dla 21 i 16 mm wzierniki
    lunetkowe

  • 87. Data: 2009-09-12 20:08:14
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Sep., 21:46, "aadax" <k...@w...pl> wrote:

    > nie, ma autofokus lub manual, w zależności od obiektywu i ustawienia
    > odległości kadr automatycznie się zmienia, dla 21 i 16 mm wzierniki
    > lunetkowe

    dzisiaj sa one na ebayu w cenie ok 800 euro
    - nie malo , drozej niz analogowy canon 1
    widac sa nadal cenione.

  • 88. Data: 2009-09-12 20:29:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    StaM wrote:

    > Mam wrazenie ze w stosunku do XXYY, wystepuje zbiorowy mobing.
    > Obojetnie czy napisze cos rozsadnego, czy bez sensu. Z przykroscia
    > stwierdzam ze jest w dobrym tonie dowalic mu. Wskazuje na to wstawka
    > Janka o butach. Musze sie zastanowic dlaczego jego opinie i
    > tzw."wypociny" wzbudzaja zbiorowa nienawisc.

    bo...

    a olewam to :)

  • 89. Data: 2009-09-12 20:35:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    >

    > ja moge powtorzyc po raz wtory :
    > leica znalazla uznanie i zastosowanie wsrod fotografow zawodowych ze
    > wzgledu na cicha prace migawki - bezwstrzasowa, wspaniala optyke ,
    > male wymiary ,lekkosc , niezawodnosc,
    >
    > ten aparat wyrabial bez lampy blyskowej tam gdzie srl- wysiadaly.
    > wowczas na 800 iso mozna bylo robic tym aparatem zdjecia reki na
    > czasach i do 1/^10 sek w dosc marnych warunkach .
    > to dawalo dyskrecje.
    > brak wirujacego lustra , miekka pionowo przebiegajaca migawka
    > plocienna pozwlalal na takie dlugie czasy nasw bez poruszenia.

    kurwa chłopie to samo mi dawała zorka 4, może poza super cichą migawką :)

    mam fotki zrobione wieczorem na ISO 400 przy czasie 1/8sek, ostre jak
    trzeba.
    przeprasam za wyrazy, ale bzdurzysz.

    90% dalmierzy robiło to samo.

    zresztą nawet ta nei super cicha migawka zorki jest praktycznie niesłyszalna
    na ulicy.

  • 90. Data: 2009-09-12 20:37:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > mysle ze nie zrobisz.
    >
    > jesli sie myle to zrob i pokaz jutro.
    > dzien powinen wystarczyc.

    ja robiłem Zorką 4 i Olympusem... da sie. Da sie też Niknoem f401