  • Data: 2009-09-16 09:15:10
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > chlopie zabierasz glos na temat leici , opisujesz ich wlascicieli
    > a jestem absolutnie pewnie , ze w zyciu nie widziales nawet z
    > odleglosci kilometra wlasciciela takiej cyfrowej drogiej leici.

    Po obcowaniu z Tobą wręcz odczuwam lęk nawet przed kontaktem nawet na
    odległość, robisz jedną wielką anty reklamę. Twoja argumentacja jest
    typowa dla wszelkich sekciarskich działalności. Gubisz się przy braku
    argumentów (wszystkie te twoje pojęcia są niezmierzalne) i jedyne co
    umiesz robić to zachowywać się jak dziecko w piaskownicy, czyli
    próbujesz ośmieszyć, obrażasz a w realu to pewnie byś się z łapami rwał.
    Jeśli byś był tak przekonany co do swoich argumentów, to by Ci zwisało
    co tu wypisują, ale jesteś po prostu typowym krzykaczem który musi mieć
    ostanie słowo.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.